FAQ Thuisbezorgd.nl action Google Assistant & Google Home

Hoe stel ik de Thuisbezorgd.nl action in voor Google Assistant en Google Home?

  1. Activeer de Thuisbezorgd action door te zeggen: “OK Google, praat met Thuisbezorgd” of “OK Google, spreek met Thuisbezorgd”.
  2. Je ontvang nu het volgende bericht op je telefoon of computer: “Verbind met Thuisbezorgd”, klik vervolgens op deze link.
  3. Voer je contactgegevens in en selecteer je favoriete gerechten.
  4. Als je hiermee klaar bent, klik dan op “Verbind met Google Assistant”.
  5. En je bent klaar om te bestellen!
    Bestel je favoriete gerecht door te zeggen: “OK Google, praat met Thuisbezorgd” of “OK Google, spreek met Thuisbezorgd”. En volg de instructies van Google Assistant.
  6. Bevestig ten slotte jouw bestelling op je telefoon in de Google Assistant app, ga lekker zitten en wacht totdat je de deurbel hoort.

Hoe kan ik betalen als ik bestel via Google Assistant?

Op dit moment kan je alleen met cash geld betalen bij de bezorger.

Krijg ik een orderbevestiging?

Google Assistant zal je altijd vragen om een order te bevestigen. Indien je dit gedaan hebt zal je ook altijd een orderbevestigingsmail ontvangen.

Waarom kan ik bepaalde restaurants niet vinden in het overzicht?

Als je een bepaald restaurant niet kunt vinden, check dan of je de juiste postcode hebt ingevuld. Het kan voorkomen dat een restaurant nog niet zichtbaar is in het overzicht. We doen ons best om zoveel mogelijk restaurants beschikbaar te maken via Google Assistant!

Heb ik een Thuisbezorgd.nl account nodig om te bestellen via Google Assistant?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen via Google Assistant. Je kunt je contactgegevens en favoriete gerechten invoeren binnen Google Assistant.

Hoe kan ik mijn favorieten aanpassen?

Dat kan eenvoudig door middel van de volgende stappen:

  1. Activeer de Thuisbezorgd action door te zeggen: “OK Google, praat met Thuisbezorgd” of “OK Google, spreek met Thuisbezorgd”.
  2. Laat weten dat jij je gerechten wilt aanpassen door te zeggen: “Pas mijn gerechten aan” of “Favorieten wijzigen”.
  3. Ga naar Thuisbezorgd.nl/google en voer de code in die je hebt gekregen van Google Assistant.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Het wijzigen van je persoonlijke gegevens kan alleen door je Thuisbezorgd.nl-account binnen Google Assistant verwijderen/resetten en deze vervolgens opnieuw te activeren. Let op: dit betekent dat je ook opnieuw je favorieten in moet stellen.

Hoe kan ik mijn Thuisbezorgd account binnen Google Assistant verwijderen of resetten?

  1. Ga naar https://myaccount.google.com/accountlinking
  2. Log in met het Google-account die gelinkt is aan Google Assistant
  3. Klik rechts naast het Thuisbezorgd.nl logo op “unlink” 

Hoe kan ik de Thuisbezorgd.nl action opstarten via Google Assistant?

Hier zijn enkele commandos waarmee je de action kan activeren:

OK Google, praat met Thuisbezorgd

OK Google, spreek met Thuisbezorgd

OK Google, met Thuisbezorgd praten

Wat is de snelste manier om mijn favoriete gerecht te bestellen?

Nadat jij je favoriete gerechten hebt aangemaakt, kan je deze eenvoudig bestellen door te zeggen: “OK Google, praat met Thuisbezorgd” of “OK Google, spreek met Thuisbezorgd. Selecteer vervolgens je favoriete gerecht.

In het geval dat je al weet welk favoriete gerecht je wilt bestellen, kan je dit heel snel doen door het onderstaande commando te gebruiken:

OK Google, vraag Thuisbezorgd naar {naam van je favoriete gerecht}

Jelena author

Vanuit het hoge Noorden ben ik (met een omleiding via München) overgevlogen naar het midden van Nederland. En zo kwam ik bij Thuisbezorgd.nl terecht! Ik ben dol op lekker eten, schrijven, lezen, drummen en Japan.

Comments