JUST EAT Nederland wordt Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl heeft de eten-bestelsite van JUST EAT in Nederland overgenomen. Wat betekent dit voor jou? Dat je vanaf nu via ons kunt bestellen bij ruim twee keer zoveel restaurants! Wij begrijpen dat je hier misschien nog vragen over hebt, en daarom hebben we ons best gedaan om antwoord te geven op veelgestelde vragen.

600x256_NL

Veelgestelde vragen

1. Wat moet ik doen?

In de apps krijg je automatisch een bericht waarbij je een nieuwe versie kunt downloaden. De websites worden direct doorverwezen. Je kunt uiteraard ook direct naar Thuisbezorgd.nl gaan, of een van onze apps (Android, iOS en Windows) downloaden.

2. Kan ik nog bij mijn favoriete JUST EAT-restaurants bestellen?

Uiteraard, nagenoeg alle 3000 JUST EAT-restaurants waren ook al bij Thuisbezorgd.nl aangesloten. Door de overname kun je vanaf nu via Thuisbezorgd.nl bij ruim twee keer zoveel restaurants (6000+) bestellen. Daarnaast kun je voortaan gemakkelijk met PayPal betalen en via de website ook met Bitcoins.

3. Kan ik mijn JUST EAT-account en bestelgeschiedenis overzetten?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt uiteraard wel een nieuw account aanmaken op de homepage. Bij Thuisbezorgd.nl kun je ook zonder account eten bestellen, dat is nóg makkelijker!

4. Waar kan ik met mijn vragen terecht?

Je kunt onze klantenservice bereiken via ons contactformulier, Twitter en Facebook. De klantenservice is maandag t/m woensdag geopend van 10:00 tot 23:00 uur, en donderdag t/m zondag van 10:00 tot 0:00 uur. Heb je een bestelling geplaatst? Dan vind je het telefoonnummer van het restaurant in de bevestigingsmail die wij je direct na je bestelling gestuurd hebben.

Team Thuisbezorgd.nl author

Op het Thuisbezorgd.nl blog vind je alles over de laatste foodtrends in Nederland. Daarnaast kan je bij ons terecht voor leuke eetweetjes, informatie over nieuws en acties van Thuisbezorgd.nl.

Comments