Kundenservice

IT

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Online eten bestellen via Thuisbezorgd.nl gaat in 4 eenvoudige stappen:

Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je de bestelling bezorgd wilt hebben

Stap 2: Je selecteert het restaurant van je keuze. Hierbij kun je eventueel gebruik maken van de keukenselectie of uitgebreide selectie bovenaan de pagina om het aanbod op jouw wensen aan te passen.

Stap 3: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het plusje achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop 'bestellen' onder het winkelmandje.

Stap 4: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op 'bestellen' te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij of het restaurant vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door restaurants.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?

In dit geval neem je zo snel mogelijk contact op met het restaurant om te overleggen of de gewenste aanpassing nog mogelijk is. Je kunt het restaurant bereiken via het telefoonnummer in de bevestigingsmail van je bestelling. Vanwege de snelheid waarmee bestellingen door restaurants worden ontvangen, is het helaas niet mogelijk deze wijzigingen via Thuisbezorgd.nl door te geven. Restaurants doen namelijk hun uiterste best zodra ze je bestelling binnen hebben gekregen om deze zo snel mogelijk klaar te maken.

Mocht je de bestelling al online hebben betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij het betaalde bedrag (na verificatie met het bezorgrestaurant) weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Wanneer je een bestelling wil annuleren, neem je zo snel mogelijk contact op met het restaurant om te overleggen of dit nog mogelijk is. Je kunt het restaurant bereiken via het telefoonnummer in de bevestigingsmail van je bestelling. Annuleren via Thuisbezorgd.nl is niet altijd mogelijk, omdat het restaurant direct op de hoogte gesteld dient te worden van de annulering.

Indien je online hebt betaald, kan je Thuisbezorgd.nl op de hoogte stellen van de annulering door contact op te nemen met onze klantenservice. Thuisbezorgd.nl zal de annulering verifiëren bij het bezorgrestaurant om vervolgens het online betaalde bedrag naar je rekening terug te boeken. Dit proces kan, afhankelijk van je betaalmethode, maximaal 10 werkdagen in beslag nemen.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer dat je hebt gekregen goed, mocht je vragen of opmerkingen hebben over de bestelling. Wanneer je de bevestigingsmail hebt ontvangen, draagt Thuisbezorgd.nl er zorg voor dat je bestelling aankomt bij het bezorgrestaurant.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen.

Indien je ook geen ordernummer hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om na te gaan wat de status is van je bestelling. Geef hierbij aan welk e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd, en bij welk restaurant is besteld.

Geldt het herroepingsrecht bij bestellingen via Thuisbezorgd.nl?

Op grond van Artikel 6:230 p subf.2 BW wordt in verband met de bederfelijkheid van te bestellen / reeds bestelde producten het herroeppingsrecht uitgesloten.