Contactloos bezorgen (Coronavirus)

Bij Thuisbezorgd.nl nemen wij de wereldwijde ontwikkelingen rondom het Coronavirus zeer serieus

De veiligheid en gezondheid van onze klanten, bezorgers en restaurantpartners heeft onze topprioriteit. We monitoren de stiuatie gezet en volgen de instructies vanuit het RIVM.

Daarnaast bieden wij contactloos bezorgen aan. Dit betekent dat wij bij iedere, online betaalde, bestelling deze bij jouw deur achterlaten om zodoende persoonlijk contact te voorkomen.

Voor meer informatie over onze coronavirus-maatregelen kun je de FAQ hieronder nalezen.

Thuisbezorgd.nl

Hoe werkt contactloos bezorgen?

Onze bezorgers is gevraagd om de bezorgtas voor je deur neer te leggen, aan te bellen en op een afstand te wachten totdat je de bestelling in ontvangst neemt.

Wat als ik contant wil betalen?

We raden je aan om voor een online betaalmethode te kiezen, om fysiek contact met onze bezorgers te voorkomen. Zo kunnen wij de risico's voor klant en bezorger verlagen.

Wordt mijn bestelling onbeheerd achtergelaten?

Je bestelling wordt nooit onbeheerd achtergelaten. De bezorgers is gevraagd om de bezorgtas voor je deur neer te leggen, aan te bellen en op een afstand te wachten totdat je de bestelling in ontvangst neemt.

Wat als ik niet wil dat mijn bestelling op de grond wordt gelegd?

We volgen strikte hygiënemaatregelen voor het bezorgen van jouw bestelling. Hierdoor zal jouw maaltijd niet direct in contact komen met de grond. We raden je aan om de bezorging te volgen via de app om te zien wanneer je bestelling precies aankomt en het direct te pakken wanneer er aangebeld wordt. De bezorgers is gevraagd om de bezorgtas voor je deur neer te leggen, aan te bellen en op een afstand te wachten totdat je de bestelling in ontvangst neemt.

Onder welke omstandigheden stoppen jullie met bezorging?

De veiligheid van onze klanten en koeriers is onze topprioriteit. We volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen de aanbevolen voorzorgsmaatregelen die gelden voor de hele samenleving. We volgen de instructies van de autoriteiten en zullen daarnaar handelen indien deze veranderen.

Wat doen jullie en de restaurants om een veilige bezorging door de bezorgers te garanderen?

De veiligheid van onze klanten en bezorgers is onze topprioriteit. We hebben al onze bezorgers en werknemers voorzien van gezondheids- en veiligheidsvoorschriften. Daarnaast zijn de werknemers specifiek getraind op de juiste preventiemaatregelen. Bovenop de hygiënische producten die aanwezig zijn in onze hubs, zorgen wij voor antibacteriële handgel en desinfectiemiddelen. Distributie van antibacteriële handgel voor onze "remote drivers" (bezorgers die hun shift niet vanuit de hub beginnen) vindt momenteel plaats. Ofwel via centrale of lokale distributie of op een afgesproken ophaalpunt. Distributie en gebruik van hygiënische producten wordt gemonitord om ervoor te zorgen dat er voldoende voorraad is op onze hubs en voor onze "remote drivers". Protocollen voor contactloos ophalen/bezorging zijn geïmplementeerd.