Takeaway Pay

Takeaway Pay

Takeaway Pay is onze nieuwe B2B oplossing. Takeaway Pay stelt bedrijven in staat om medewerkers te voorzien van een persoonlijk budget dat op ons platform uitgegeven kan worden.
Je kunt namens je bedrijf meer informatie aanvragen via deze link

Hoe bestel je met Takeaway Pay?

Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig:
Je meldt je aan met het e-mailadres dat jouw werkgever voor Takeaway Pay heeft geregistreerd. Zowel registreren als inloggen kan via het menu rechts bovenin (website) of links bovenin (app) het scherm. Daarna kun je het normale bestelproces doorlopen.
Bij de afronding van je bestelling wordt Takeaway Pay standaard geselecteerd als betaalmethode. Wanneer het voor jou ingestelde budget toereikend is om af te rekenen kan de bestelling direct voltooid worden. Je kunt je Takeaway Pay saldo uiteraard ook voor grotere bestellingen gebruiken. In deze gevallen reken je het resterende bedrag af door online bij te betalen.

Met wie neem je contact op bij vragen of problemen?

Indien je gebruik maakt van Takeaway Pay en je vragen hebt over de voorwaarden die jouw werkgever hieraan heeft gesteld, neem dan contact op met de admin binnen jouw bedrijf.
Heb je vragen of ondersteuning nodig bij het plaatsen van een bestelling, dan helpen wij je graag verder. Je kunt ons bereiken via: takeawaypay@thuisbezorgd.nl