Takeaway Pay

Takeaway Pay voor gebruikers

Takeaway Pay is een digitaal budget die je krijgt van je werkgever om eten te bestellen via Takeaway.com. Kijk op onze website voor meer informatie.

Ik wil dat mijn bedrijf zich inschrijft, hoe gaat dat in zijn werk?

Geweldig! Je kunt contact opnemen met ons team via takeawaypay@thuisbezorgd.nl of telefonisch op +31 20 210 70 20, of stuur onze website door voor meer informatie en registratie.

Hoe kan ik bestellen met mijn Takeaway Pay-budget?

  1. Log in op onze website of app met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Takeaway Pay-budget.
  2. Kies afhalen of bezorging, vind je favoriete gerechten en klik op 'Bestellen' om door te gaan.
  3. Op de betaalpagina wordt je Takeaway Pay automatisch afgetrokken van het totaalbedrag.

    Als je budget het gehele bedrag dekt kan de bestelling worden afgerond. Als het budget niet het hele bedrag dekt, kan het resterende bedrag worden betaald met een andere online betaalmethode.

Waar kan ik terecht met vragen of problemen?

Voor vragen over je tegoed kun je contact opnemen met de Takeaway Pay-beheerder van je organisatie.

Ik heb de activatiemail nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Controleer eerst je ongewenste e-mail. Heb je geen activeringsmail ontvangen? Neem dan contact op met de Takeaway Pay-beheerder van jouw organisatie.

Hoe activeer ik mijn account voor Takeaway Pay?

Activeer je account voor Takeaway Pay om je tegoed te koppelen aan jouw Thuisbezorgd.nl-account:

  1. Klik op 'Nu activeren' in de activeringsmail die je ontvangt.

Als je geen activeringsmail hebt ontvangen, controleer dan je map voor ongewenste e-mail. Nog steeds geen e-mail ontvangen? Vraag dan de Takeaway Pay-beheerder binnen jouw bedrijf of de organisator van het evenement of hij/zij de e-mail opnieuw wil sturen.

  1. Heb je al een Thuisbezorgd.nl-account? Log dan in en koppel je Takeaway Pay-tegoed aan dit account. Heb je geen account of wil je het tegoed op een nieuw account ontvangen? Maak dan een nieuw account aan.

  2. Log in op jouw Thuisbezorgd.nl-account via onze website of mobiele app. Het beschikbare tegoed is zichtbaar via het hoofdmenu.

  3. Log in op jouw Thuisbezorgd.nl-account via onze website of mobiele app. Het beschikbare tegoed is zichtbaar via het hoofdmenu.

Moet ik mijn bestaande Takeaway Pay-tegoed koppelen aan mijn bestaand Thuisbezorgd.nl account, of moet ik een nieuw account aanmaken?

Dat is aan jou! Sommige mensen koppelen liever hun Takeaway Pay-tegoed aan hun zakelijke e-mailadres wanneer dit tegoed wordt aangeboden door hun werkgever.

Waar moet ik inloggen om mijn Takeaway Pay-tegoed te gebruiken?

Ga naar Thuisbezorgd.nl via onze app of website. Klik op het menu-icoontje en log in met je accountgegevens. Bestel bij een restaurant naar keuze. Wanneer jouw Takeaway Pay-tegoed beschikbaar is, zie je deze verschijnen op de betalingspagina.

Waarom is mijn Takeaway Pay-tegoed nu niet beschikbaar?

Jouw werkgever of de organisator van het evenement kan restricties instellen voor wanneer en waar jij je Takeaway Pay-tegoed kunt gebruiken. Neem contact op met jouw Takeaway Pay-beheerder als je vragen hebt.

Er ging iets mis en nu is mijn Takeaway Pay-tegoed weg. Wat kan ik doen?

Wat vervelend dat je technische problemen ondervindt. Je tegoed is binnen een uur weer beschikbaar. Probeer het straks opnieuw door de pagina opnieuw te laden.

Waarom kan ik geen Takeaway Pay-tegoed gebruiken wanneer ik bestel bij een restaurants dat alleen contant geld accepteert?

Takeaway Pay is een digitale betaalmethode. Dit betekent dat restaurants die enkel contant geld accepteren, Takeaway Pay-tegoed niet kunnen accepteren als betalingsmethode.