Hoe beoordeel ik mijn bestelling?

Nadat je hebt besteld bij een restaurant, kun je hun eet- en bezorgservice beoordelen op onze website. De eenvoudigste manier om dat te doen, is door je e-mail te controleren nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. We sturen je een bericht met een link om die bestelling te beoordelen.

Thuisbezorgd.nl streeft ernaar dat alle beoordelingen informatief, nuttig en respectvol zijn. We zullen een recensie verwijderen als deze niet voldoet aan onze gedragscode. Wat we niet toestaan:
- Racistische of beledigende reacties
- Reacties met ongepaste taal
- Advertentie voor een ander restaurant
- Reacties die bewezen onjuist zijn
- Beoordelingen over geannuleerde bestellingen

We presenteren de gemiddelde beoordeling van een restaurant op twee plaatsen: onder hun naam op de restaurantvermeldingspagina en de menupagina van het restaurant, weergegeven door sterren of een decimale beoordeling.

Als je Thuisbezorgd.nl zelf wilt beoordelen, verwijzen we je graag naar Trustpilot.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe gaat Thuisbezorgd.nl om met allergenen en toevoegingen?
Het is belangrijk om te weten wat er in je eten zit. Daarom willen we graag informatie hebben over allergenen en additieven (A&A) voor alle producten die op ons platform worden...
Hoe waarborgt Thuisbezorgd.nl de voedselkwaliteit?
Elk restaurant is verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun eten. Ben je niet tevreden met je bestelling, neem dan eerst contact op met het restaurant om de situatie uit te leggen...
Niet kunnen vinden wat je zocht?