Hoeveel punten ontvang ik voor mijn bestelling?

Aanbiedingen en voordelen

Punten programma

Hoeveel punten ontvang ik voor mijn bestelling?

Je ontvangt 10 punten voor elke bestelling via onze website en 15 punten wanneer je via onze app bestelt.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Waarom kan ik mijn aanbieding niet gebruiken?
De bedrijven die deelnemen aan ons Punten-programma beslissen over hun gebruiksvoorwaarden. Controleer de vervaldatum en de ‘Gebruiksvoorwaarden’ van je aanbieding om te zien of ie...
Ik heb mijn aanbieding niet ontvangen.
Controleer eerst je ongewenste e-mail. Wanneer je de aanbieding die je hebt opgehaald nog steeds niet ziet, ga dan naar ‘Punten’ in je account. Je gekozen aanbiedingen vind je in ‘...
Hoe kan ik mijn punten verzilveren voor een aanbieding?
Je kan onze aanbiedingen vinden door in je account op ‘Punten’ te klikken. Daar vind je onze verzameling aanbiedingen en kortingen van verschillende bedrijven. Je kan zelfs een Pun...
Waarom heb ik geen punten ontvangen voor mijn laatste bestelling?
Controleer of je het e-mailadres hebt gebruikt dat is gekoppeld aan je Thuisbezorgd.nl-account toen je jouw bestelling plaatste. Het kan tot 24 uur duren voordat de punten in je ac...
Waar kan ik mijn punten zien?
Je kan je punten bekijken en inwisselen door in te loggen op je Thuisbezorgd.nl-account.
Niet kunnen vinden wat je zocht?