Homepage
Mijn account
Account instellingen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Heb je al een account aangemaakt maar ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem!

Web
Klik op het menupictogram in de rechterbovenhoek om 'Mijn account' te openen. Selecteer 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. Voer je e-mailadres in en we sturen je een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Zodra je onze e-mail hebt ontvangen, selecteer je 'Klik hier' in het bericht om doorgestuurd te worden naar een venster waar je een nieuw wachtwoord voor je account kunt invoeren.

App
Klik op het menupictogram in de linkerbovenhoek van de app. Volg de bovenstaande instructies en je bent klaar om je account weer te gebruiken.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt zowel op onze website als in onze app een account aanmaken. WebsiteGa om te beginnen naar het menupictogram in de rechterbovenhoek van de homepage en klik op 'Account a...
Hoe werk ik mijn accountgegevens bij?
Je kunt jouw accountgegevens bijwerken door in te loggen op je account via onze website. Klik op 'Persoonlijke gegevens bekijken' om een ​​van de volgende zaken te wijzigen...
Hoe verwijder ik mijn account?
Het spijt ons te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Hoewel je dan niet langer dezelfde voordelen ontvangt, kun je nog steeds bestellen zonder account. Als je je account wi...
Waarom moet ik een account aanmaken?
Je hoeft geen account aan te maken, maar het heeft wel voordelen: BestelhistorieThuisbezorgd.nl bewaart al je bestellingen zodat je ze op elk moment kunt inzien. Geniet je zo van e...
Waarom moet ik een code invoeren als ik me wil aanmelden?
We willen ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat niemand misbruik maakt van je account. Om dit te doen, hebben we een tweestapsverificatie geïmplementeerd. Elke k...
Niet kunnen vinden wat je zocht?