Homepage
Bezorging
Een bestelling volgen
Ik ben niet tevreden met de bezorgservice.
Bezorging
Een bestelling volgen

Ik ben niet tevreden met de bezorgservice.

Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers. Jouw feedback is essentieel en kan ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.

Neem contact met ons op, zodat we jouw situatie meteen kunnen afhandelen en vermeld:
- je bestelnummer (indien van toepassing)
- de datum, tijd en locatie van het voorval
- een uitleg over wat er is gebeurd

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Wat is Food Tracker?
We weten dat de tijd eindeloos kan aanvoelen wanneer je wacht tot je eten bezorgd wordt, dus als je de voortgang van je bestelling kunt volgen, moet dit enige geruststelling geven....
Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?
Zodra je op 'Bestellen' klikt of tikt, ontvangt het restaurant je bestel- en bezorggegevens. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Je kunt je bestelling volgen met de Foo...
Hoe wordt de bezorgtijd berekend?
Er zijn twee soorten bezorgtijden. Gemiddelde bezorgtijdWe gebruiken gegevens om de gemiddelde bezorgtijd voor een restaurant op een bepaald tijdstip te berekenen. Je ziet deze tij...
Niet kunnen vinden wat je zocht?