Homepage
Thuisbezorgd Pay
Voor beheerders
Ik heb gebruikers toegevoegd, maar deze kunnen hun niet zien. Wat kan ik doen?
Thuisbezorgd Pay
Voor beheerders

Ik heb gebruikers toegevoegd, maar deze kunnen hun niet zien. Wat kan ik doen?

Je bedrijf is misschien nog niet geactiveerd. Je kunt je bedrijf activeren door op de activatiebanner aan de bovenzijde van het scherm te klikken.

Het kan ook zijn dat de gebruikersgroep nog niet actief is. Selecteer dan de groep, klik op de drie stippen en klik op ‘Activeren’. Als alles al geactiveerd is en dit probleem toch aanhoudt, neem dan contact op met je Takeaway Pay-accountmanager.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik heb geen activatie-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer eerst je ongewenste e-mail en andere mappen in je inbox. Als de e-mail daar niet in zit, ga dan naar de loginpagina van Thuisbezorgd Pay en klik op ‘wachtwoord vergeten?...
Mijn bedrijf staat nog niet ingeschreven bij Thuisbezorgd.nl Pay. Hoe kan ik me registreren voor de Thuisbezorgd.nl Pay Card?
Vul het formulier in op deze pagina, waarna we je verder kunnen helpen.
Mijn bedrijf staat al ingeschreven bij Thuisbezorgd.nl Pay. Hoe kan ik betaalkaarten aanvragen?
Alle in aanmerking komende bedrijven kunnen betaalkaarten aanvragen voor geactiveerde werknemers via de ‘Gebruikers’-tab in het beheerportaal. Als je ondersteuning nodig hebt, neem...
Kan de betaalkaart worden gebruikt in het buitenland?
Ja, het is mogelijk om wereldwijde dekking in te schakelen voor de betaalkaart.
Ontvang ik aparte facturen voor transacties die zijn gedaan met de betaalkaart en online betalingen?
Nee, zowel online transacties als transacties met de betaalkaart zullen op één factuur staan.
Niet kunnen vinden wat je zocht?