Homepage
Bestellingen
Over mijn bestelling
Ik heb het verkeerde adres gebruikt bij mijn bestelling. Kan ik het wijzigen?

Ik heb het verkeerde adres gebruikt bij mijn bestelling. Kan ik het wijzigen?

Zodra je de bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om te zien of ze de informatie kunnen bijwerken en op het juiste adres kunnen bezorgen. Je vindt de details van het restaurant in de bevestigingsmail van je bestelling.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik ervoor betaald heb?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar het restaurant gestuurd. Je kunt geen wijzigingen doen, zoals toevoegen of verwijderen van items, het gegeven ...
Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?
Controleer eerst je inbox voor een e-mail met orderbevestiging. Als je deze niet in jouw e-mailbox ziet, controleer dan je map met Ongewenste e-mail (spam). Ik heb een bevestigings...
Hoe voeg ik bezorginstructies toe aan mijn bestelling?
Bezorginstructies kun je achterlaten op de afrekenpagina. Je kunt jouw bezorger bijvoorbeeld laten weten hoe hij bij je aan de deur kan komen of wat hij met je bestelling moet doen...
Kan ik kookinstructies toevoegen aan mijn bestelling?
Ja! Wanneer je een maaltijd aan je winkelmandje toevoegt, kun je een bericht achterlaten voor het restaurant over elk item. Als je de app gebruikt, ga dan naar je winkelmandje en k...
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar mijn contactgegevens zijn onjuist.
Als je het verkeerde telefoonnummer hebt opgegeven, neem dan rechtstreeks contact op met het restaurant. Je vindt de details van het restaurant in de bevestigingsmail van je bestel...
Niet kunnen vinden wat je zocht?