Ik heb mijn aanbieding niet ontvangen.
Controleer eerst je ongewenste e-mail. Wanneer je de aanbieding die je hebt opgehaald nog steeds niet ziet, ga dan naar ‘Punten’ in je account. Je gekozen aanbiedingen vind je in ‘Persoonlijk overzicht’. Klik nog een keer op de aanbieding om de e-mail opnieuw te versturen.
Nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op en vermeld hierbij het volgende:
- Het e-mailadres van je account
- De aanbieding die je probeert te kiezen
Was dit artikel behulpzaam?
Relevante artikelen
Waarom kan ik mijn aanbieding niet gebruiken?
De bedrijven die deelnemen aan ons Punten-programma beslissen over hun gebruiksvoorwaarden. Controleer de vervaldatum en de ‘Gebruiksvoorwaarden’ van je aanbieding om te zien of ie...
Hoe kan ik mijn punten verzilveren voor een aanbieding?
Je kan onze aanbiedingen vinden door in je account op ‘Punten’ te klikken. Daar vind je onze verzameling aanbiedingen en kortingen van verschillende bedrijven. Je kan zelfs een Pun...
Waarom heb ik geen punten ontvangen voor mijn laatste bestelling?
Controleer of je het e-mailadres hebt gebruikt dat is gekoppeld aan je Thuisbezorgd.nl-account toen je jouw bestelling plaatste. Het kan tot 24 uur duren voordat de punten in je ac...
Waar kan ik mijn punten zien?
Je kan je punten bekijken en inwisselen door in te loggen op je Thuisbezorgd.nl-account.
Wat is het Punten programma?
Als je bestelt bij Thuisbezorgd.nl, belonen wij je met punten. Zodra je genoeg punten hebt verzameld, kan je ze inwisselen voor aanbiedingen. Aanbiedingen variëren van speciale par...