Homepage
Bestellingen
Problemen met mijn bestelling
Ik heb mijn bestelling per ongeluk dubbel geplaatst. Wat moet ik doen?

Ik heb mijn bestelling per ongeluk dubbel geplaatst. Wat moet ik doen?

Controleer eerst je bankrekening om er zeker van te zijn dat er geen dubbele kosten in rekening zijn gebracht. Als dat zo is, neem dan direct contact met ons op. We laten het restaurant weten dat het slechts één bestelling mag klaarmaken en bezorgen. We zullen de dubbele bestelling terugbetalen.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik ben niet blij met de kwaliteit van het eten.
Elk restaurant is verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun eten. Ben je niet tevreden met je bestelling, neem dan eerst contact op met het restaurant om de situatie uit te leggen...
Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om een ​​factuur voor je bestellingen te ontvangen. Je vindt hun gegevens in de bevestigingsmail van je bestelling.
Ik ben niet tevreden met de bezorgservice.
Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers. Jouw feedback is essentieel en kan ons helpen onze dienstverlening te verbeteren. Neem con...
Ik heb mijn bestelling nooit gekregen.
Het spijt ons zo. Dat had niet mogen gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op met je bestelgegevens en de volgende informatie: - Bestelnummer - Besteldatum - E-mailadres...
Waarom is mijn bestelling eerder of later bezorgd dan de verwachte bezorgtijd?
We proberen je de meest nauwkeurige bezorginformatie te verstrekken met de Food Tracker. Laat het ons weten als de levertijd van je bestelling voor ongemak zorgt door contact met o...
Niet kunnen vinden wat je zocht?