Homepage
Thuisbezorgd Pay
Voor gebruikers
Ik wil Thuisbezorgd Pay gebruiken voor mijn bedrijf. Wat is de volgende stap?
Thuisbezorgd Pay
Voor gebruikers

Ik wil Thuisbezorgd Pay gebruiken voor mijn bedrijf. Wat is de volgende stap?

Dat is geweldig om te horen! Je kunt het bedrijf verwijzen naar onze website voor meer informatie en registratie.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik kan me niet aanmelden bij mijn account. Wat moet ik doen?
Thuisbezorgd Pay is het beheerportaal voor jouw bedrijf, niet je persoonlijke Thuisbezorgd.nl-account. Je vindt jouw Thuisbezorgd Pay-tegoed via jouw Thuisbezorgd.nl-tegoed. Als je...
Hoeveel geld staat er op mijn betaalkaart?
De Thuisbezorgd Pay Card is een uitbreiding van het digitale Thuisbezorgd Pay product, dus online en op je betaalkaart heb je hetzelfde tegoed. Als je ingelogd bent op de Thuisbez...
Waarom is mijn tegoed niet bruikbaar bij restaurants die enkel contant geld aannemen?
Thuisbezorgd Pay is een online betaalmethode. Daarom kunnen restaurants die alleen contant geld aannemen, geen bestellingen accepteren die met je tegoed zijn betaald.
Waarom is mijn Thuisbezorgd Pay-tegoed nu niet beschikbaar?
Jouw bedrijf of evenementorganisator kan beperkingen opleggen aan waar en wanneer je je Thuisbezorgd Pay-tegoed kunt gebruiken. Als je bedrag nul is, zelfs als je je totale tegoed ...
Ik heb vragen over of problemen met Thuisbezorgd Pay. Waar kan ik hiervoor terecht?
Voor vragen over je tegoed kun je contact opnemen met de Thuisbezorgd Pay-beheerder binnen jouw bedrijf. Mocht je vragen hebben over je bestelling, neem dan contact met ons op. We ...
Niet kunnen vinden wat je zocht?