Homepage
Thuisbezorgd.nl Pay
Voor beheerders
Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Thuisbezorgd.nl Pay
Voor beheerders

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Je account wordt na 1 uur automatisch gedeblokkeerd. Als je dringend ondersteuning nodig hebt, neem dan contact op met je Takeaway Pay-accountmanager.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Mijn bedrijf staat nog niet ingeschreven bij Thuisbezorgd.nl Pay. Hoe kan ik me registreren voor de Thuisbezorgd.nl Pay Card?
Vul het formulier in op deze pagina, waarna we je verder kunnen helpen.
Mijn bedrijf staat al ingeschreven bij Thuisbezorgd.nl Pay. Hoe kan ik betaalkaarten aanvragen?
Alle in aanmerking komende bedrijven kunnen betaalkaarten aanvragen voor geactiveerde werknemers via de ‘Gebruikers’-tab in het beheerportaal. Als je ondersteuning nodig hebt, neem...
Kan de betaalkaart worden gebruikt in het buitenland?
Ja, het is mogelijk om wereldwijde dekking in te schakelen voor de betaalkaart.
Ontvang ik aparte facturen voor transacties die zijn gedaan met de betaalkaart en online betalingen?
Nee, zowel online transacties als transacties met de betaalkaart zullen op één factuur staan.
Kan de betaalkaart worden gebruikt voor online aankopen?
Nee, de kaart werkt alleen offline. Je kunt het digitale Takeaway Pay product gebruiken voor online transacties.
Niet kunnen vinden wat je zocht?