Homepage
Aanbiedingen en voordelen
Punten programma
Waarom heb ik geen punten ontvangen voor mijn laatste bestelling?
Aanbiedingen en voordelen
Punten programma

Waarom heb ik geen punten ontvangen voor mijn laatste bestelling?

Controleer of je het e-mailadres hebt gebruikt dat is gekoppeld aan je Thuisbezorgd.nl-account toen je jouw bestelling plaatste. Het kan tot 24 uur duren voordat de punten in je account verschijnen. (Het kan wat langer duren als je twee keer achter elkaar hebt besteld.)

Als punten na verloop van tijd nog steeds niet zichtbaar zijn, neem dan contact met ons op met de volgende gegevens:
- Het e-mailadres van je account
- Datum en bestelnummer van de bestelling(en)

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Waarom kan ik mijn aanbieding niet gebruiken?
De bedrijven die deelnemen aan Points beslissen over hun gebruiksvoorwaarden. Controleer de vervaldatum en de 'Gebruiksvoorwaarden' van je aanbieding om te zien of iets je ...
Ik heb mijn aanbieding niet ontvangen.
Controleer eerst je spamfolder. Wanneer je de aanbieding die je hebt geclaimd nog steeds niet ziet, ga dan naar 'Punten' in je account. Je geclaimde aanbiedingen vind je in...
Hoe kan ik mijn punten verzilveren voor een aanbieding?
Je kunt onze aanbiedingen vinden door in je account op 'Punten' te klikken. Daar vind je onze verzameling aanbiedingen en kortingen van verschillende bedrijven. Je kunt zel...
Waar kan ik mijn punten zien?
Je kunt punten bekijken en inwisselen door in te loggen op je Thuisbezorgd.nl-account. Klik op het menupictogram boven aan het scherm en je ziet hoeveel punten je hebt verzameld....
Hoeveel punten ontvang ik voor mijn bestelling?
Je ontvangt 10 punten voor elke bestelling via de website en 15 punten wanneer je via de app bestelt.
Niet kunnen vinden wat je zocht?