Homepage
Bestellingen
Problemen met mijn bestelling
Waarom is mijn bestelling eerder of later bezorgd dan de verwachte bezorgtijd?

Waarom is mijn bestelling eerder of later bezorgd dan de verwachte bezorgtijd?

We proberen je de meest nauwkeurige bezorginformatie te verstrekken met de Food Tracker. Laat het ons weten als de levertijd van je bestelling voor ongemak zorgt door contact met ons op te nemen. Je kunt ook een beoordeling achterlaten om het restaurant en andere klanten op de hoogte te brengen van jouw ervaring.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik ben niet blij met de kwaliteit van het eten.
Elk restaurant is verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun eten. Ben je niet tevreden met je bestelling, neem dan eerst contact op met het restaurant om de situatie uit te leggen...
Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om een ​​factuur voor je bestellingen te ontvangen. Je vindt hun gegevens in de bevestigingsmail van je bestelling.
Ik ben niet tevreden met de bezorgservice.
Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers. Jouw feedback is essentieel en kan ons helpen onze dienstverlening te verbeteren. Neem con...
Ik heb mijn bestelling nooit gekregen.
Het spijt ons zo. Dat had niet mogen gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op met je bestelgegevens en de volgende informatie: - Bestelnummer - Besteldatum - E-mailadres...
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik ervoor betaald heb?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar het restaurant gestuurd. Je kunt geen wijzigingen doen, zoals toevoegen of verwijderen van items, het gegeven ...
Niet kunnen vinden wat je zocht?