Homepage
Aanbiedingen en voordelen
Punten programma
Waarom kan ik mijn aanbieding niet gebruiken?
Aanbiedingen en voordelen
Punten programma

Waarom kan ik mijn aanbieding niet gebruiken?

De bedrijven die deelnemen aan Points beslissen over hun gebruiksvoorwaarden. Controleer de vervaldatum en de 'Gebruiksvoorwaarden' van je aanbieding om te zien of iets je ervan weerhoudt de aanbieding te verzilveren.

Als je geen reden ziet waarom je geen toegang kunt krijgen tot de aanbieding, neem dan contact met ons op met het volgende:
- Het e-mailadres van je account
- De aanbieding die je probeert te claimen
- De coupon-/vouchercode die je hebt ontvangen

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik heb mijn aanbieding niet ontvangen.
Controleer eerst je spamfolder. Wanneer je de aanbieding die je hebt geclaimd nog steeds niet ziet, ga dan naar 'Punten' in je account. Je geclaimde aanbiedingen vind je in...
Hoe kan ik mijn punten verzilveren voor een aanbieding?
Je kunt onze aanbiedingen vinden door in je account op 'Punten' te klikken. Daar vind je onze verzameling aanbiedingen en kortingen van verschillende bedrijven. Je kunt zel...
Waarom heb ik geen punten ontvangen voor mijn laatste bestelling?
Controleer of je het e-mailadres hebt gebruikt dat is gekoppeld aan je Thuisbezorgd.nl-account toen je jouw bestelling plaatste. Het kan tot 24 uur duren voordat de punten in je ac...
Waar kan ik mijn punten zien?
Je kunt punten bekijken en inwisselen door in te loggen op je Thuisbezorgd.nl-account. Klik op het menupictogram boven aan het scherm en je ziet hoeveel punten je hebt verzameld....
Hoeveel punten ontvang ik voor mijn bestelling?
Je ontvangt 10 punten voor elke bestelling via de website en 15 punten wanneer je via de app bestelt.
Niet kunnen vinden wat je zocht?