Waarom kon ik mijn voucher niet gebruiken?

Betalingen

Vouchers

Waarom kon ik mijn voucher niet gebruiken?

Excuses voor het ongemak. Controleer eerst de vervaldatum en de ‘Gebruiksvoorwaarden’ van je voucher. Als dat het probleem niet oplost, is er misschien iets misgegaan tijdens de betaling en is je bestelling nooit verwerkt. Als dat het geval is, heeft Thuisbezorgd.nl de voucher mogelijk tijdelijk geblokkeerd om te voorkomen dat deze op meerdere bestellingen wordt toegepast.

Maak je geen zorgen, je voucher wordt hoogstwaarschijnlijk binnen 20 minuten gereset omdat de bestelling niet is verwerkt. In sommige gevallen kan het langer duren, maar je voucher zou altijd binnen 24 uur gereset moeten zijn.

Als je voucher niet wordt gereset of als je andere problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met je vouchercode en een korte uitleg van het probleem.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe kan ik een voucher kopen?
Je kan officiële Thuisbezorgd.nl-cadeaukaarten kopen in onze online winkel: https://www.thuisbezorgd.nl/cadeaukaarten/...
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat gebeurt er met mijn voucher?
Als je bestelling is geannuleerd, ongeacht de reden, zullen we er altijd voor zorgen dat de waarde van de voucher wordt geretourneerd. Het kan 24 uur duren voordat de voucher weer ...
Zijn er voorwaarden die ik moet kennen voordat ik mijn voucher gebruik?
We hebben veel verschillende vouchers. Sommige zullen een kortingspercentage bevatten, terwijl andere een vast bedrag bevatten. Een voucher kan specifiek zijn voor één restaurant o...
Hoe krijg ik vouchers?
We hebben verschillende promoties en beloningen beschikbaar voor onze trouwe klanten om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt op Thuisbezorgd.nl. Bekijk onze Punt...
Hoe kan ik een voucher inwisselen?
Heb je een kortingsbon voor je volgende bestelling bij Thuisbezorgd.nl? Geweldig! Je kunt vouchers gebruiken wanneer je het resterende bedrag online betaalt. Zo werkt het: WebsiteZ...
Niet kunnen vinden wat je zocht?