Homepage
Mijn account
Account instellingen
Waarom moet ik een code invoeren als ik me wil aanmelden?

Waarom moet ik een code invoeren als ik me wil aanmelden?

We willen ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat niemand misbruik maakt van je account. Om dit te doen, hebben we een tweestapsverificatie geïmplementeerd.

Elke keer dat je je aanmeldt, sturen we een verificatiecode naar je e-mailadres. Zodra je de code in het pop-upvenster typt, ben je klaar!

Geen zin om elke keer dat je inlogt een code in te vullen? Geen probleem! Je kunt deze stap vermijden wanneer je ingelogd blijft op vertrouwde apparaten.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt zowel op onze website als in onze app een account aanmaken. WebsiteGa om te beginnen naar het menupictogram in de rechterbovenhoek van de homepage en klik op 'Account a...
Hoe werk ik mijn accountgegevens bij?
Je kunt jouw accountgegevens bijwerken door in te loggen op je account via onze website. Klik op 'Persoonlijke gegevens bekijken' om een ​​van de volgende zaken te wijzigen...
Hoe verwijder ik mijn account?
Het spijt ons te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Hoewel je dan niet langer dezelfde voordelen ontvangt, kun je nog steeds bestellen zonder account. Als je je account wi...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Heb je al een account aangemaakt maar ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem! WebKlik op het menupictogram in de rechterbovenhoek om 'Mijn account' te openen. Selec...
Waarom moet ik een account aanmaken?
Je hoeft geen account aan te maken, maar het heeft wel voordelen: BestelhistorieThuisbezorgd.nl bewaart al je bestellingen zodat je ze op elk moment kunt inzien. Geniet je zo van e...
Niet kunnen vinden wat je zocht?