Waarom moet ik een code invoeren als ik me wil aanmelden?
We willen ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat niemand misbruik maakt van je account. Om dit te doen, maken we gebruik van een tweestapsverificatie.
Elke keer dat je je aanmeldt, sturen we een verificatiecode naar je e-mailadres. Zodra je de code in het pop-upvenster typt, ben je klaar!
Was dit artikel behulpzaam?
Relevante artikelen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Heb je al een account aangemaakt, maar ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Volg de instructies op het inlogscherm om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Hoe verwijder ik mijn account?
Wat jammer dat je jouw account wil verwijderen. Hoewel je niet langer dezelfde voordelen ontvangt, kan je wel nog steeds bestellen zonder account. Als je je account wil verwijder...
Hoe werk ik mijn accountgegevens bij?
Je kan jouw accountgegevens bijwerken door in te loggen op je account via onze website.
Waarom moet ik een account aanmaken?
Zodra je je hebt aangemeld, ben je klaar om een bestelling te plaatsen, punten en stempels te verzamelen en nog veel meer.
Hoe maak ik een account aan?
Je kan zowel op onze website als in onze app een account aanmaken.