Homepage
Algemeen
COVID-19
Wat doet Thuisbezorgd.nl om de verspreiding van COVID-19 te voorkomen?

Wat doet Thuisbezorgd.nl om de verspreiding van COVID-19 te voorkomen?

We nemen de huidige mondiale situatie met betrekking tot COVID-19 zeer serieus. Dat betekent dat de veiligheid van onze klanten, bezorgers en restaurantpartners onze topprioriteit is.

We volgen voortdurend de situatie in de landen waar we actief zijn en volgen de instructies van de lokale gezondheidsautoriteiten op. Hier zijn enkele van de maatregelen die we momenteel hebben getroffen:

Contactloze bezorging
Door persoonlijk contact te voorkomen, kunnen we de veiligheid van onze koeriers en klanten verbeteren. De koerier plaatst de bezorgtas voor je deur, belt aan en wacht dan tot je je bestelling pakt.

Online betaling
Om onnodig lichamelijk contact te vermijden en je veiligheid te verbeteren, raden wij je aan om online te betalen.

Opleiding van personeel
Onze bezorgers en medewerkers ontvangen gezondheids- en veiligheidsinstructies in alle landen. We voorzien onze bezorgers van antibacteriële handdesinfectiemiddelen, lokaal vereiste maskers en desinfecterende sprays.

Thuisbezorgd.nl eist ook van bezorgers dat ze ervoor zorgen dat je bestelling veilig bij je aankomt. We instrueren hen om je bestelling bij je aan de deur te plaatsen en weg te lopen totdat je het hebt opgehaald, zodat je zeker weet dat je eten nooit onbeheerd is. We verzekeren je dat je bestelling nooit in direct contact met de grond komt.

We raden je in ieder geval aan om je bestelling op onze website te volgen om precies te weten wanneer je eten arriveert, zodat je het direct kunt oppakken nadat de deurbel gaat. Thuisbezorgd.nl volgt de distributie en het gebruik van hygiënische apparatuur nauwlettend om ervoor te zorgen dat er een constante aanvoer is naar onze hubs en externe bezorgers.

Was dit artikel behulpzaam?
Niet kunnen vinden wat je zocht?