Wat moet ik doen als een bezorger zich ongepast gedraagt?

Wat moet ik doen als een bezorger zich ongepast gedraagt?

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bij ons te melden.

Jouw veiligheid is onze nummer één prioriteit en we nemen deze zaak heel serieus.
Als je het gevoel hebt dat je gezondheid, veiligheid of privacy op dit moment in gevaar komt, bel dan zo snel mogelijk de hulpdiensten. Zij kunnen je het best adviseren en extra steun bieden als datnodig is.

Ondertussen voeren wij een intern onderzoek uit en zullen we de hulpdiensten ondersteunenmet jouw melding en meewerken in ieder officieel onderzoek.
We verwachten van onze bezorgers dat zij zich tijdens de bezorging op ieder moment verantwoordelijk en respectvol gedragen. Dit geldt voor onze eigen bezorgers, onafhankelijke bezorgers en bezorgers van onze zakenpartners.

Stuur ons alsjeblieft zo veel mogelijk informatie over het voorval via onze Incidentenmeldingswebsite. Vermeld de datum, tijd en locatie van het incident, de naam van de bezorger en/of het kenteken van het voertuig(indien beschikbaar) en een omschrijving van wat er is gebeurd. Ons incidententeam zal de situatie beoordelen.

Nogmaals bedankt voor het melden.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik ben niet tevreden met de bezorgservice.
We vinden het erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers. We streven er altijd naar om je de beste ervaring te bieden. Jouw feedback is belangr...
Hoe kan ik feedback delen?
We streven er altijd naar om je de beste ervaring te bieden. Jouw feedback is belangrijk om dit doel te bereiken. Neem gerust contact met ons op!
Niet kunnen vinden wat je zocht?