15 maart 2021 •

• Leestijd ongeveer 2 minuten.

Laat je business groeien met je Performance Dashboard

Statistieken zijn één van de drijvende krachten achter een succesvolle business. Met statistieken krijg je inzicht in wat goed werkt, maar ook welke onderdelen van je business juist nog verbetering nodig hebben. We begrijpen dat deze informatie belangrijk is om jouw business te laten groeien. Daarom krijg je van ons de belangrijkste inzichten in je maandelijkse Performance Dashboard email.

Wat is mijn Performance Dashboard?

Je ontvangt jouw Performance Dashboard iedere derde dag van de maand. Het dashboard geeft heel eenvoudig de belangrijkste performance-indicatoren weer. We vergelijken de resultaten van afgelopen maand met die van vorige maand, zodat je gemakkelijk kunt zien of je resultaten verschillen. Als je inzicht hebt in deze verschillen, kun je goed onderbouwd actie ondernemen.

Hoe kan ik het dashboard gebruiken om mijn business een boost te geven?

Op dit moment werken we aan een oplossing om je nog meer belangrijke inzichten te kunnen geven in de nabije toekomst. Nu vind je de volgende statistieken in jouw Performance Dashboard:

  • Omzet
  • Aantal bestellingen
  • Gemiddelde waarde per bestelling
  • Aantal beoordelingen
  • Gemiddelde beoordeling

Omzet
Ben je op zoek naar manieren om je omzet en aantal bestellingen te vergroten? Door je bezorgkosten te verlagen, zorg je voor een gunstige positie ten opzichte van je concurrenten, wat kan zorgen voor meer bestellingen.

Je kunt er ook voor zorgen dat hoger scoort op Thuisbezorgd.nl om zo meer bestellingen binnen te halen. Activeer TopRank om gemakkelijk en snel je zichtbaarheid te vergroten. Log in op je Restaurantportaal en gebruik TopRank.

Gemiddelde waarde per bestelling
Verhoog de waarde van je bestellingen door je klanten wat extra’s te bieden. Misschien kun je wel aantrekkelijke MealDeals aan je menu toevoegen? Door items op je menu te combineren, kun je jouw sales boosten.

Je kunt je aanbod ook uitbreiden door add-ons aan je gerechten toe te voegen, zoals frietjes, een drankje of een saus.

Aantal en kwaliteit van beoordelingen
Gebruik het dashboard om te zien of je rating verschilt. Zo weet je of de veranderingen van afgelopen maand invloed hebben op de klanttevredenheid van je restaurant.

Heb je minder reviews gekregen? Moedig je klanten aan om een beoordeling achter te laten met ‘Beoordelingsstickers’. Bestel ze in onze Partner Webshop.

Ontvang je geen Performance Dashboard?
Als je jouw maandelijkse Performance Dashboard niet ontvangt, neem dan contact op met ons klantenservice.