21 mei 2021 •

• Leestijd ongeveer 1 minuut.

Nieuw: Markeer eenvoudig op je bestelapparaat welke gerechten zijn uitverkocht

Beheer je voorraadniveau gemakkelijk en rechtstreeks vanaf je tablet!

Je kunt je voorraad en menu-items nu makkelijk beheren via je T-connect terminal. Deze nieuwe functionaliteit laat je je menu updaten tijdens het werk, zonder dat je naar het Restaurantportaal hoeft.

Heb je het druk en raak je door bepaalde voorraad heen?

Geef snel aan dat gerechten ‘uitverkocht’ zijn op je bestelapparaat, hou meer grip op je keuken en voorkom teleurgestelde klanten.

Hoe markeer ik gerechten als ‘Uitverkocht’?
Ga naar je menu door ‘Menulijst’ te kiezen. Je krijgt deze optie te zien als je op de drie lijntjes bovenin je scherm klikt. Klik op de schuifregelaar tegenover het gerecht dat je wilt verbergen op je menu. Klaar om het gerecht wel weer aan te bieden? Klik op de schuifregelaar om het item weer te reactiveren.

Ga naar de menulijst.

Markeer met de schuifregelaar het gerecht als uitverkocht.

Waarom kan ik gerechten niet als ‘uitverkocht’ markeren op mijn apparaat?
Zie je de optie niet op je apparaat? Controleer dan of je een update hebt voor de nieuwste versie van T-Connect (v.2.1.00 of hoger).

Gebruik je een T-connect terminal?

Schakel je apparaat dan een keer uit en weer aan. Let op: je apparaat uitzetten betekent niet dat je restaurant op ons platform gesloten is.

Gebruik je Live Orders of een Takeaway Box?

Neem contact op met onze klantenservice om je apparaat te updaten.