Bij Thuisbezorgd.nl is het succes van jouw bedrijf onze prioriteit. Daarom hebben we in de afgelopen jaren meer manieren ontwikkeld om je te ondersteunen bij de groei van je bedrijf.
Wil je weten waar we mee bezig zijn geweest? Hier zijn zeven manieren om te bloeien met Thuisbezorgd.nl.
1. Trek nieuwe klanten aan met onze grote marketingcampagnes
Wist je dat één derde van de Nederlandse bevolking vorig jaar bij ons heeft besteld? Onze marketingcampagnes worden door miljoenen mensen gezien – dus als ze denken aan het bestellen van een maaltijd, denken ze aan ons. En dat betekent dat wij je miljoenen hongerige klanten kunnen bezorgen, via de app of de website.
2. Simpele tools voor meer zichtbaarheid
Twee goede manieren om meer bestellingen te ontvangen?
1 – Word gezien door meer mensen
2 – Zorg dat die mensen blijven terugkomen
Met TopRank kun je je positie op de lijst verhogen, waardoor je gemiddeld 20% meer bestellingen krijgt. En het Stempelkaartenprogramma zorgt ervoor dat klanten terug blijven komen naar jouw restaurant – dit zorgt voor een toename van 17% in terugkerende klanten. Of gebruik de ‘Bestel nu’-knoppen om je klanten naar jouw pagina op Thuisbezorgd.nl te trekken.
3. De kracht van je merk versterken
Google je restaurant – zie je die advertentie? Dat is onze marketing die je bovenaan de zoekresultaten heeft gezet. En dat is slechts één van de middelen die we gebruiken om je naamsbekendheid en online aanwezigheid te laten groeien. Voeg daar nog aan toe:
- Je gepersonaliseerde minisite op het Thuisbezorgd.nl platform
- De kans om opgenomen te worden in onze e-mailmarketing naar Thuisbezorgd.nl klanten
- Social media pakketten die je kunt gebruiken om je online aanwezigheid te versterken
4. Besparen op inkopen met de Partner Webshop
De Partner Webshop is speciaal ontworpen om je alle benodigdheden voor jouw restaurant te bieden, tegen een 20% lagere prijs dan de marktprijs. In de Partner Webshop vind je regelmatig aanbiedingen en kortingen, campagnes met A-merken en gratis papieren tasjes en servetten wanneer je gebruikt maakt van onze bezorgdienst – er zijn tal van manieren om te besparen.
En om te helpen voldoen aan de groeiende verwachtingen van je klanten op het gebied van duurzaamheid, bieden wij ook een breed scala aan verpakkingen en FSC-goedgekeurde producten.
5. Gebruiksvriendelijke software
Wij verfijnen elke stap van het bezorgtraject, zodat je eten moeiteloos van de keuken naar de klant gaat. Met onze op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke software en de Courier App. De Courier App is speciaal ontworpen voor onze partners die hun eigen bezorgers in dienst hebben.
Met deze app kun je als partner snel je bestellingen beheren, je bezorgroutes plannen en je klanten laten zien waar de bezorger is, zo zorg je ervoor dat je klanten tijdens het hele traject zien waar hun bestelling is en stimuleer je klanttevredenheid. Wist je dat partners die de Courier App gebruiken:
- 33% minder vragen krijgen over de status van bestellingen, omdat klanten zien waar de bezorger is
- 13% meer fooi ontvangen
- 1% meer terugkerende klanten hebben
- 7,5% beter bezorgpercentage hebben
6. Persoonlijk contact, wanneer je het nodig hebt
Als je gewoon met een persoon wilt spreken, staat er altijd iemand klaar om je te helpen. Voor alledaagse vragen is de Thuisbezorgd.nl klantenservice 7 dagen per week beschikbaar. Bovendien staat je vaste accountmanager klaar om je advies te geven over hoe je je bedrijf kunt optimaliseren en je succes kunt vergroten.
Kom je ergens niet uit? Neem gewoon contact met ons op via je Restaurantportaal.
7. Al je inzichten binnen handbereik
Via je Restaurantportaal kun je elk aspect van je restaurant beheren. Je kunt binnen enkele minuten lopende campagnes bekijken, en wijzigingen aanbrengen aan openingstijden en bezorggebieden. Bovendien krijg je via slimme analyses in Analytics realtime inzicht in je prestaties, zodat je je bedrijfsstrategie kunt bijsturen en je omzet en winst kunt verhogen.
Bij Thuisbezorgd.nl zijn we er om je bij elke stap te ondersteunen. Door je bedrijf te laten groeien en je de middelen en ondersteuning te geven die je nodig hebt om te bloeien – wij bezorgen.