8 June 2022 •

• Leestijd ongeveer 2 minuten.

Wijzigingen in de manier waarop je bestellingen ontvangt

We hebben de manier waarop je bestellingen van Thuisbezorgd.nl ontvangt verbeterd, zodat je eten zo vers mogelijk bij je klanten aankomt. Hoe doen we dit? Zodra een bestelling binnenkomt, vragen we je om je bereidingstijd aan te passen en te bevestigen. Begin pas met de bereiding als de bon is afgedrukt, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de bezorgers arriveren zodra het eten klaar is.

Voor wie is dit bedoeld?
Onze nieuwe functie is voor partners die gebruik maken van de bezorgdienst van Thuisbezorgd.nl. Heb je geen bericht ontvangen over deze functie? Dan geldt deze wijziging niet voor jou.

Waarom is dit belangrijk voor mijn restaurant?

Wij geven je een suggestie voor de bereidingstijd en je kunt deze aanpassen op basis van je capaciteit en de grootte van een bestelling.

Bezorgers komen het eten zo dicht mogelijk tegen de bereidingstijd aan afhalen. Als de bezorgers arriveren zodra de bestelling klaar is, kunnen klanten zo vers mogelijk van je maaltijden genieten.

Hoe werkt het?

  1. Zodra je een nieuwe bestelling ontvangt, bevestig je de bereidingstijd die nodig is op basis van je keukencapaciteit en de grootte van de bestelling.
  2. Je hoeft nog niets te gaan bereiden, want er moet nog een bezorger toegewezen worden.
  3. Je ontvangt een melding dat er een bezorger is toegewezen en de afhaaltijd is bevestigd.
  4. Zodra een bezorger is toegewezen, verschuift de bestelling naar ‘KEUKEN’.
  5. De bon wordt automatisch geprint.
  6. Nu kun je je maaltijden gaan bereiden.
Nieuwe manier van bestellingen ontvangen voor partners die gebruikmaken van de Thuisbezorgd.nl bezorgdienst.

Download hier het stappenplan!

Veelgestelde vragen

V: Wanneer ga ik mijn eten bereiden?
A: Begin pas met bereiden als de bestelling naar ‘Keuken’ verplaatst. De bon wordt automatisch geprint.

V: Ik heb een bestelling bevestigd, maar de bon is niet geprint. Wat nu?
A: De bon wordt pas geprint als de bestelling naar ‘Keuken’ verplaatst. Je kunt de bon ook handmatig printen via ‘Bestelgegevens’.

V: Wat gebeurt er als een bestelling wordt geannuleerd?
Als een bestelling wordt geannuleerd, ontvang je een melding. De bestelling verdwijnt dan uit de lijst.

V: Kan ik de bereidingstijd wijzigen nadat ik de bestelling heb bevestigd?
A: Helaas is die functie nog niet beschikbaar, dus zorg ervoor dat je de juiste bereidingstijd selecteert voordat je op bevestigen drukt.

V: De bestelling was klaar op de afhaaltijd die op mijn apparaat bevestigd was, maar ik wacht nog steeds op een bezorger? Wat nu?
A: Een van onze bezorgers is er bijna. Als je al een tijdje wacht, neem dan contact op met onze klantenservice.

V: Ik heb technische problemen. Wat nu?
A: Als er iets mis gaat, neem dan contact op met onze klantenservice op 053-4800455.

Looking for an English version of this text? Check it out here.