21 July 2021 •

• Leestijd ongeveer 1 minuut.

Zo voer je je verificatiecode in op je Restaurantportaal

Voor een soepele start met Thuisbezorgd.nl is het essentieel dat je je verificatiecode invoert via het Restaurantportaal. Daarmee verzeker je je ervan dat betalingen zonder gedoe verlopen en altijd op tijd zijn.

Waar kan ik mijn verificatiecode vinden?
Je ontvang je eerste uitbetaling van ons in je eerste week als nieuwe partner. Je vindt de voor jou gegenereerde verificatiecode in de gegevens van deze transactie. Het is belangrijk om deze code zo snel mogelijk na ontvangst van je eerste betaling in te voeren.

Waarom moet ik mijn verificatiecode invoeren?
Vanuit veiligheidsoverwegingen worden betalingen in het vervolg alleen gedaan nadat de code geverifieerd is. Door je code in te voeren help je ons verifiëren dat de bankrekening ook is van de persoon/entiteit met wie we zaken doen en dat toekomstige betalingen ook bij jou uitkomen.

Hoe voer ik mijn verificatiecode in?

  • Log in op jouw Restaurantportaal.
  • Klik op ‘Mijn Restaurant’ en ga dan naar ‘Factuuradres’ onder het kopje ‘Contactinformatie’.
  • Scroll naar beneden totdat je ‘Verificatiecode’ ziet staan.
  • Hier voer je de code in het vakje in. Nu ben je er klaar voor om toekomstige betalingen van Thuisbezorgd.nl te ontvangen.