14 April 2021 •

• Leestijd ongeveer 3 minuten.

Maak je restaurant klaar voor terrasbestellingen met onze nieuwe ‘Uit eten’-functie

“We zijn constant bezig om te innoveren en het voor onze restaurants en consumenten makkelijker en leuker te maken om eten te bestellen. Het is voor ons dan ook een logische stap om ons vertrouwde bestelproces nu ook direct vanuit een restaurant aan te bieden. We willen onze partners altijd verder helpen in hun groei en zien dan ook samen met alle restaurantpartners uit naar een mooie en succesvolle zomer”, licht Brenno Misuraca, VP of Product van Thuisbezorgd.nl toe.

De Nederlandse overheid maakte bekend dat op 28 april 2021 de terrassen weer open mogen, ben jij al klaar om je gasten te ontvangen? Wij zijn er om je te helpen met onze nieuwe contactloze bestel- en betaaloplossing: ‘Uit eten’. Verwelkom je gasten met minimaal contact en beheer eenvoudig je bestellingen dankzij onze nieuwe functie.

Wat is de ‘Uit eten’-functie?

De ‘Uit eten’-functie biedt jouw gasten een extra manier om te bestellen. Gasten die bij jou aan het dineren zijn, kunnen direct bestellen en betalen via de Thuisbezorgd.nl-app. Bestellen wordt zo nog makkelijker, sneller en veiliger.

Deze nieuwe bestelvorm is een extra manier om bestellingen te ontvangen en biedt gemak aan jou en je klanten. Daarnaast beperkt het ook de interacties tussen je klanten en werknemers.

Net als bij afhaalbestellingen zijn alle bestellingen die via deze functie binnenkomen tijdelijk vrij van commissie.

Wat is het voordeel voor mijn restaurant?

Wij verwachten dat het erg druk wordt nu de terrassen weer geopend zijn voor publiek en buiten dineren weer mogelijk is. Met deze nieuwe bestelfunctie beheer je op een handige, eenvoudige én veilige manier een groot aantal bestellingen.

Stel je gasten gerust met deze nieuwe bestelfunctie door het aantal contactmomenten tussen hen en jouw medewerkers te minimaliseren. Bestellingen die via de nieuwe functie binnenkomen, zijn tijdelijk vrij van commissie.

Hoe werkt het?

Wanneer gasten bij jou op het terras zitten, hoeven ze alleen maar:

– De Thuisbezorgd.nl-app te openen.

– Jouw restaurant te selecteren via de ‘Uit eten’ tab. Je restaurant is hier automatisch zichtbaar zodra ‘Uit eten’ beschikbaar is.

– Hun bestelling te plaatsen en te betalen.

Je ontvangt de bestelling alsof het een afhaalbestelling is, met een notitie in het opmerkingenveld waarin staat dat het om een ‘Uit eten’ bestelling gaat. Jij hoeft de bestelling alleen maar te accepteren en de maaltijd te serveren aan tafel bij de gast. Makkelijk!

Hoe weten mijn klanten hoe ze moeten bestellen?

Binnenkort ontvang je per post stickers. Maak deze stickers zichtbaar op je restauranttafels, zodat je klanten weten wat ze moeten doen. Houd je brievenbus in de gaten.

Wanneer zal deze nieuwe functie beschikbaar zijn?

Wij lanceren onze nieuwe ‘Uit eten’ functie op 28 april 2021 wanneer, in lijn met de Nederlandse overheidsrichtlijnen, terrassen en buiten dineren weer is toegelaten.

Wil je niet profiteren van deze nieuwe functie of heb je geen faciliteiten voor ‘Uit eten’?

Geen probleem! Laat het ons weten via het Restaurantportaal. Je kunt je op ieder moment aan- en afmelden.

Wil je meer weten? Klik hier voor de Veelgestelde Vragen.