SushiPoint Heerhugowaard
0 Opinie
About
Jari
sobota, 11 stycznia 2025Van te voren rekening houden met een uur extra bezorgtijd, dan is het prima. Vorige keer bijna 2 uur te laat, zou toen gecompenseerd worden, is nooit gebeurd.
El
środa, 08 stycznia 2025Tara
poniedziałek, 30 grudnia 2024Ik had erg vroeg besteld en leveren is pas vanaf 17.30, ze kwamen ook rond 17.30 aan dus top levering! Ik bestel vaker en ze komen altijd snel/op tijd. Ben dol op de sushi, altijd goede kwaliteit!
Delaja
niedziela, 22 grudnia 2024Helaas sushi smaakte niet vers en bestelling was 30min te laat terwijl ik 2 uur van de voren had besteld met bezorgtijdstip.
Sabrina
piątek, 20 grudnia 2024Nicky
sobota, 07 grudnia 2024Om 12:00 al besteld voor bezorgtijd 18:00. Het was er na 2x bellen om 19:00 pas. “Er was iets mis gegaan, we konden er niks aan doen” en een kortingsbon van maar liefst €7,50. Kon het er vanaf? Pfff. Sushi (ultimate plate) was oké, niet bijzonder helaas.
Verified Order
sobota, 07 grudnia 2024Bezorging kwam 45 minuten te laat waardoor in totaal 120 minuten gewacht moest worden op de bestelling. De sushi zelf was ook van zeer slechte kwaliteit.
joyce
piątek, 06 grudnia 2024Op de site 18.15 aangedrukt.. uiteindelijk maar gebeld om kwart voor 8… toen waren ze het net aan het inpakken uiteindelijk was het er 20.10 uur. Ter compensatie kregen we kip stokjes erbij… maar waren al over onze honger heen.. heel spijtig
Sem
środa, 04 grudnia 2024Sushi lekker, pokebowl niet goed. Bezorging was erg lang…
Shadi
czwartek, 28 listopada 2024Het was de minst lekkere sushi die ik ooit heb gegeten en nee het was niet de eerste keer. Absoluut geen lekkere sushi.
Godziny dostawy
Poniedziałek
16:30 - 21:00
Wtorek
16:30 - 21:00
Środa
16:30 - 21:00
Czwartek
16:30 - 21:00
Piątek
16:30 - 21:00
Sobota
16:30 - 21:00
Niedziela
16:30 - 21:00
Business details
SushiPoint Heerhugowaard
Raadhuisplein 42
1701EJ Heerhugowaard
Unijna platforma internetowego rozstrzygania sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Jesteśmy profesjonalnym przedsiębiorcą. Dowiedz się, jaki jest podział obowiązków wobec klienta między nami, a Thuisbezorgd.nl.