Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Thuisbezorgd.nl kan je op verschillende manieren betalen:
(alle prijzen zijn inclusief door het restaurant af te dragen BTW)

  1. Contant aan de deur (gepast of niet gepast)
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'contant' en betaalt de bezorger aan de deur

Door vooraf online te betalen verleen je Thuisbezorgd.nl expliciet toestemming om namens het bezorgrestaurant het totaalbedrag van de bestelling van je rekening te innen. Thuisbezorgd.nl is verantwoordelijk voor de uitbetaling aan het restaurant.

  1. iDEAL
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'iDEAL' en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.

  2. Via creditcard (American Express/Master Card/ VISA)
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'Creditcard'. Vervolgens klik je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt nu doorverwezen naar de beveiligde SSL-pagina's van Thuisbezorgd.nl, waar je je betaling kan uitvoeren. Wanneer je de betaling hebt bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant. Het is helaas niet mogelijk om creditcardbetalingen te doen voor 10:00 uur of na 22:50 uur. Reden hiervoor is dat onze klantenservice dan niet beschikbaar is om ervoor te zorgen dat uw bestelling en bijbehorende creditcardbetaling correct worden afgehandeld.

  3. Via PayPal
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'PayPal'. Vervolgens klik je op 'Plaats je bestelling'. Nadien volg je de instructies van het beveiligde PayPalformulier. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.
    Thuisbezorgd.nl staat alleen betalingen van geverifieerde PayPal-gebruikers toe. Als je inlogt bij PayPal kun je daar je account verifiëren.

  4. Via PayPal Reference Payment
    Als je bent ingelogd op je klantaccount van Thuisbezorgd.nl, dan kun je ervoor kiezen om bij een betaling met PayPal de gegevens van je PayPal account te koppelen met je klantaccount van Thuisbezorgd.nl. Deze optie wordt aangeboden op de afrondpagina. Nadat je vervolgens succesvol hebt betaald met PayPal, hoef je de volgende keer (indien je ingelogd bent met je klantaccount van Thuisbezorgd.nl) niet meer je PayPal accountgegevens in te vullen. Je kunt direct, zonder extra verificatie, met je Paypal account betalen. Het ontkoppelen van je Paypal account is altijd mogelijk. Deze optie wordt aangeboden op de afrondpagina, wanneer je bent ingelogd op je klantaccount en je de PayPal betaalmethode hebt geselecteerd.

  5. Pin aan huis
    Enkele restaurants bieden de mogelijkheid om via een mobiel PIN-apparaat aan de deur te betalen. Als je met PIN aan huis wilt betalen, kies dan voor de betaalmethode 'PIN aan huis' en de bezorger zal een mobiel PIN-apparaat meenemen waarmee je kunt betalen.

  6. Bitcoin
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘Bitcoin’. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgestuurd naar onze bitcoin payment provider Bitpay. Hier wordt je bitcoin wallet geopend en deze krijgt een betaalverzoek. Hier handel je je Bitcoinbetaling af. Voor het omrekenen van de bitcoin wordt de op dat moment geldende koers van Bitpay gebruikt. Na het succesvol afronden van je betaling word je door Bitpay teruggestuurd naar onze site. Je bestelling komt binnen in ons systeem en wordt direct doorgestuurd naar het restaurant. Voor bitcoinbetalingen rekenen wij geen transactiekosten. Voor het betalen met Bitcoin dien je een digitale portemonnee te installeren. Dit is mogelijk via speciale programma’s en apps die je kan downloaden.

  7. Thuisbezorgd.nl Zakelijk
    Als u een zakelijke klant bent, kunt u gebruik maken van de betaalmethode Thuisbezorgd.nl Zakelijk. Voor meer informatie over voorwaarden en betaalwijzen, verwijzen wij u naar Thuisbezorgd.nl Zakelijk.

  8. VVV Giftcard
    Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'VVV Giftcard'. Vervolgens klik je op 'Nu Kopen'. Nadien volg je de instructies van het beveiligde formulier van Adyen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant. Je kunt op dit moment alleen betalen op de websites, niet in onze apps.

Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?

Voor het gebruikmaken van online betaalmethoden vragen wij de volgende transactiekosten:

  • iDEAL / VVV Giftcard: € 0,25
  • Creditcard: 3% van het totaalbedrag van je bestelling
  • PayPal: 3% van het totaalbedrag van je bestelling
  • Bitcoin: geen transactiekosten.

Deze transactiekosten worden toegevoegd aan het mandje bij het kiezen van de betaalwijze, en dienen ter afdekking van de kosten die de gezamenlijke banken rekenen voor de online betaling. Tevens worden er kosten gemaakt bij de verwerking van deze betaling. Aangezien Thuisbezorgd.nl slechts intermediair is, vragen wij de consument hiervoor een kleine vergoeding.

Waarom moet ik transactiekosten betalen bij online betalen?

Thuisbezorgd.nl is slechts intermediair, en is dus de schakel tussen jou als consument en het bezorgrestaurant. De kosten die je betaalt voor je transactie bestaan o.a. uit de transactiekosten die banken/betaalproviders rekenen.

Ook andere internetbedrijven berekenen de kosten voor online betalingsverkeer door, maar verrekenen deze veelal in productprijzen of verzend-/administratiekosten van je bestelling. Wij kiezen er niet voor dit ondoorzichtig te verwerken en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. Daarom is contant betalen ook gratis. Wij hopen op je begrip hiervoor.

Mijn online betaling is mislukt.

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank, creditcardmaatschappij of andere betaalinstantie. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen op Thuisbezorgd.nl?

Bij het verwerken van online betalingen op Thuisbezorgd.nl maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina’s. Dit betekent dat deze pagina’s zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons, en alleen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Hoe kan ik mijn voucher inleveren?

Je kunt een kortingsvoucher invoeren bij het afronden van je bestelling in stap 4 bij 'Bestelgegevens'. Door te klikken op 'Voucher toevoegen' opent zich een pop-up, waar je je code kan invoeren. De waarde van je voucher wordt direct met je bestelling verrekend.

Onze vouchers kunnen alleen ingeleverd worden in combinatie met online betalen. Bedragen van vouchers worden niet contant uitbetaald.

Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?

Indien je je bestelling tijdig annuleert (d.w.z. voordat het restaurant tot levering is overgegaan), of indien je bestelling door Thuisbezorgd.nl of het door jouw gekozen restaurant geannuleerd wordt, dan wordt het online betaalde bedrag per ommegaande naar je rekening of credit card terug geboekt. Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen. De terugboeking van een credit card of PayPal betaling geschiedt binnen enkele minuten.

Als je denkt recht te hebben op een terugboeking van je online betaling, neem dan altijd contact op met onze klantenservice.

Indien je je bestelling te laat annuleert, dat wil zeggen dat het restaurants reeds tot bezorging van je bestelling is overgaan, kunnen wij het betaalde bedrag helaas niet terugboeken.

Tegen welke koers wordt mijn bitcoinbetaling verrekend?

Bitcoinbetalingen worden verrekend tegen de actuele koers van onze payment provider Bitpay.

Hoe wordt mijn bitcoinbetaling terugbetaald bij een (gedeeltelijke) annulering?

Indien je met bitcoin betaalde bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd wordt, krijg je het betaalde bedrag teruggestort in euro’s. Bij je oorspronkelijke bitcoinbetaling is de bitcoin reeds omgerekend in euro’s. De koers die op moment van bestelling gold is dus de koers waartegen je bitcoin teruggestort wordt. Dit bedrag wordt teruggestort op een reguliere bankrekening. Bij een annulering vraagt onze klantenservice je naar je IBAN-rekeningnummer en de tenaamstelling van deze rekening. De tenaamstelling dient overeen te komen met de naam waarop de oorspronkelijke bestelling is geplaatst.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Kontynuując korzystanie ze strony, akceptujesz politykę plików cookies.
Kliknij tutaj i dowiedz się więcej. [ Zamknij ]