Bezorging

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

De bestelling komt binnen in ons managementsysteem en wordt direct doorgestuurd naar het bezorgrestaurant. Binnen enkele seconden ontvangt het bezorgrestaurant de bestelling per fax, e-mail of via onze software T-Connect. Mocht het restaurant geen werkende verbinding (blijken te) hebben, dan wordt jouw bestelling telefonisch aan hen doorgegeven door ons callcenter. Op deze manier heb je altijd zekerheid dat je bestelling aankomt.

Nadat de bestelling bij het restaurant is aangekomen, zal het restaurant zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling. Thuisbezorgd.nl draagt alleen verantwoordelijkheid voor het doorsturen van je bestelling naar het bezorgrestaurant, niet voor de uiteindelijk uitvoering (service, kwaliteit en bezorging) ervan.

Blijkt onverhoopt dat het restaurant gesloten is, en dat dit niet tijdig aan ons is doorgegeven? Thuisbezorgd.nl zal je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de annulering van je bestelling. Wij zullen altijd eerst proberen om je telefonisch te bereiken, maar mochten we je niet kunnen bereiken dan ontvang je een bericht via e-mail.

Wat is de bezorgduur van mijn bestelling?

Gemiddeld duurt het ongeveer 45 tot 60 minuten voordat een bestelling bij je bezorgd wordt. De bezorgtijden kunnen echter verschillen per restaurant. In het restaurantoverzicht voor jouw postcode kun je een indicatie krijgen van de gemiddelde bezorgtijd bij jouw gewenste restaurant. Uiteraard is de bezorgtijd ook afhankelijk van de drukte bij het restaurant zelf. Hierdoor kan de bezorgtijd op zondag en op feestdagen soms uitlopen. Dit zijn over het algemeen de drukste voor een restaurant. Het is ook mogelijk om van tevoren aan te geven hoe laat jij je bestelling wil ontvangen. Dit kan bij het afronden van je bestelling en is altijd terug te zien in je bevestigingsmail.

Thuisbezorgd.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, dient het restaurant hierover contact met je op te nemen. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen met het restaurant via het telefoonnummer in je bevestigingsmail of met onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Het plaatsen van een bestelling via Thuisbezorgd.nl is net zo duur als telefonisch eten bestellen. Het is voor bezorgrestaurants niet toegestaan extra kosten in rekening te brengen, anders dan hun reguliere bezorgkosten.

De bezorgkosten van restaurants verschillen en hangen af van het restaurant zelf en de wijk waar de bestelling bezorgd moet worden. Bezorgkosten worden altijd bepaald en doorberekend door het restaurant zelf. Thuisbezorgd.nl heeft hierop geen invloed.

Wat is het bezorggebied van een restaurant?

Ieder restaurant op Thuisbezorgd.nl bepaalt zelf in welke wijken (postcodes) zij bezorgen. Dit betekent dat het aanbod per postcode in dezelfde stad kan wisselen. Het restaurant is ervoor verantwoordelijk Thuisbezorgd.nl op de hoogte te stellen van de juiste postcodes van zijn bezorggebied. Is er in jouw plaats geen aanbod? Tip je favoriete bezorgrestaurant en wij zullen kijken of dit restaurant met ons wil samenwerken. Ook kun je bij ons aangeven dat je per e-mail op de hoogte wilt worden gehouden van wijzigingen in het aanbod van bezorgrestaurants in jouw wijk.

Mijn bestelling is te laat bezorgd.

In alle gevallen adviseren wij je eerst contact op te nemen met het restaurant, via het telefoonnummer in de bevestigingsmail. Het restaurant is geheel verantwoordelijk voor het bereiden en bezorgen van jouw bestelling; Thuisbezorgd.nl geeft je bestelling slechts door aan het restaurant. Om deze reden aanvaardt Thuisbezorgd.nl alleen aansprakelijkheid voor het tijdig en correct doorzenden van je bestelling en niet voor de bezorging.

Indien je geen gehoor krijgt bij het bezorgrestaurant en je wilt een klacht indienen over een te late bezorging, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de klacht doorsturen naar het restaurant en hen vragen contact met je op te nemen om het probleem op te lossen.

Er zijn verkeerde gerechten geleverd.

Wij adviseren altijd eerst contact op te nemen met het restaurant om hen te vragen missende of verkeerde producten alsnog te leveren of de bestelling te corrigeren. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed. Dit is het bewijs van wat je besteld hebt. Indien een product niet meer leverbaar is en je hebt wel online betaald, neem dan contact op met onze klantenservice om het bedrag van dit product terug te laten storten op je rekening. Onze klantenservice zal bij het restaurant verifiëren of de producten inderdaad niet geleverd zijn en het bedrag vervolgens terugboeken naar je rekening.

Mijn bestelling is niet bezorgd.

Als je bestelling niet is bezorgd kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

  1. Het restaurant heeft de bestelling ontvangen, maar niet geleverd.
    In dit geval is via onze systemen bevestigd dat het restaurant de bestelling heeft ontvangen, maar is je bestelling niet door het restaurant bereid of bezorgd. Het is mogelijk dat je bestelling bij het restaurant zoek is geraakt, of dat zij om andere redenen hebben besloten de bestelling niet te bezorgen. In dergelijke gevallen is het de verantwoordelijkheid van het restaurant om dit probleem met je op te lossen. Je kunt hen bereiken via het telefoonnummer in je bevestigingsmail. Wel vragen wij om altijd een klacht in te dienen bij onze klantenservice, zodat wij kunnen nagaan wat de exacte reden is van het niet bezorgen van je bestelling en eventueel actie kunnen ondernemen.

    Thuisbezorgd.nl heeft geen invloed op de bezorging van je bestelling. Wel verwachten wij van ieder restaurant dat zij zorgvuldig met je bestelling omgaan en je bij eventuele wijzigingen op de hoogte stellen. Mocht dit in jouw geval niet juist zijn afgehandeld, stuur dan een bericht naar onze klantenservice en wij zullen het restaurant hierop aanspreken.

  2. Het restaurant blijkt onbereikbaar te zijn
    In dit geval heeft ons callcenter het restaurant niet kunnen bereiken en hebben wij je bestelling niet door kunnen geven. In een dergelijke situatie moet ons callcenter de bestelling helaas annuleren. Thuisbezorgd.nl zal altijd eerst proberen om je hiervan telefonisch op de hoogte te stellen. Mocht je niet bereikbaar zijn, dan word je in ieder geval per e-mail op de hoogte gesteld van de annulering. Om deze reden is het altijd belangrijk een geldig telefoonnummer en e-mailadres in te voeren bij het afronden van je bestelling.

Mijn bestelling is niet aangekomen op de tijd die de Food Tracker® aangaf. Hoe kan dat?

Ai, dat is vervelend. Het kan af en toe afwijken van de verwachte aankomsttijd omdat het een schatting is. Heeft het echter veel langer geduurd voordat je bestelling aankwam? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen er zo snel mogelijk naar kijken.

Waarom zie ik geen beweging op de Food Tracker® kaart?

Wanneer we de locatie van onze bezorger ontvangen zullen wij deze direct met jou delen in de Food Tracker®. Als je toch geen beweging ziet op de kaart betekent het dat we geen locatie data van onze bezorger ontvangen hebben om met je te delen.

Ik heb geen bericht ontvangen over de status van mijn bestelling.

Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Zo ja, controleer dan of het telefoonnummer correct is ingevoerd.

Houd er rekening mee dat klanten die via de website bestellen een sms ontvangen waarin de bestelling wordt bevestigd en een geschatte aankomsttijd wordt vermeld. Heb je via de app besteld? Controleer dan of de pushberichten aan staan voor onze app.

Neem contact op met onze klantenservice indien geen van onze suggesties een oplossing biedt.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Kontynuując korzystanie ze strony, akceptujesz politykę plików cookies.
Kliknij tutaj i dowiedz się więcej. [ Zamknij ]