Mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Bij het afronden van je bestelling in stap 4, kan je onderaan je bestelgegevens direct een account aanmaken. Voer hier je wachtwoord in en de bevestiging van je wachtwoord. Aan het door jou ingevoerde e-mail is direct het account gekoppeld. Je bent direct ingelogd.

Het aanmaken van een account is niet verplicht. Je kan altijd bestellen zonder een account of zonder in te loggen.

Wachtwoord vergeten

Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Inloggen’ rechtsboven in je browser. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe werkt een eigen account?

Als je inlogt krijg je altijd de vraag of je naar je account wilt gaan, of op dezelfde pagina wilt blijven. Hierdoor wordt je bestelproces niet onnodig onderbroken. Als je bestelt en je bent ingelogd, dan worden restaurants die je als favoriet markeert en de bestelling die je plaatst direct opgeslagen. Om naar je account te gaan klik je rechtsboven in je browser op ‘Mijn account’.

In je account kan je, naast het wijzigen van je gegevens en wachtwoord, snel naar je favoriete restaurants. Ook kan je altijd je bestelgeschiedenis inzien en kan je zelfs meerdere adressen toevoegen. Handig voor als je vaak op verschillende locaties eten bestelt!

Wat zijn de voordelen van een account?

Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar wel heel handig. De voordelen van een account op een rijtje:

  • Altijd overzichtelijk je bestelgeschiedenis bekijken
  • Inzicht in de beoordelingen die je hebt geplaatst en de mogelijkheid om nog een beoordeling te plaatsen als je dat niet gedaan hebt
  • Meerdere adressen toevoegen, waardoor je snel de door jouw gewenste bezorglocatie kan kiezen. Handig voor als je ook wel eens eten bestelt op je werk, bij je ouders of vrienden thuis bijvoorbeeld.
  • Een compleet overzicht van je favoriete restaurants. Zo kan je nog sneller bij je favoriete restaurant bestellen.
  • Natuurlijk kan je in je account altijd je persoonsgegevens en wachtwoord wijzigen.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, als je eten wilt bestellen op Thuisbezorgd.nl hoef je nooit verplicht een account aan te maken. Online eten bestellen moet volgens ons makkelijk en laagdrempelig zijn. Als je dus geen behoefte hebt aan een account, kan je altijd gewoon een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als je je account bij Thuisbezorgd.nl wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Kontynuując korzystanie ze strony, akceptujesz politykę plików cookies.
Kliknij tutaj i dowiedz się więcej. [ Zamknij ]