Klanten hebben tot twee weken na hun besteldatum de tijd om hun beoordeling te schrijven en in te dienen, daarna vervalt de uitnodiging. Elke beoordeling wordt gepubliceerd. Eenmaal gepubliceerd blijft de beoordeling zichtbaar, tenzij en totdat deze wordt verwijderd om een van de hieronder uiteengezette redenen. Beoordelingen kunnen niet worden bewerkt als ze eenmaal zijn gepubliceerd. Thuisbezorgd.nl zal de inhoud van beoordelingen niet wijzigen, maar we kunnen de geschreven beoordeling en/of de sterrenclassificatie verwijderen zoals hieronder uitgelegd. Thuisbezorgd.nl modereert beoordelingen en sterrenclassificaties alleen reactief en kan beoordelingen en/of sterrenclassificaties verwijderen wanneer deze:
- Beweringen die smaad, beledigingen of meningen die bepaalde gebruikers kunnen kwetsen bevatten;
- gewelddadig of discriminerend gedrag bevorderen, ondersteunen of uitnodigen;
- inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten of het eigendomsrecht van een merk van derden;
- een contractuele of wettelijke geheimhoudingsplicht schenden;
- een illegale, ongeoorloofde of gevaarlijke activiteit bevorderen;
- de privacy van anderen schendt;
- de indruk wekt dat de mening een verplichting is;
- een mededeling doen namens een ander of een vals beeld geven van je relatie met een derde;
- onware beweringen bevatten;
- en/of betrekking hebben op de dienst van Thuisbezorgd.nl en niet op het betreffende restaurant of winkel, wanneer ze afkomstig zijn van mensen die niets besteld hebben of gebaseerd zijn op onduidelijke omstandigheden die de beoordeling nutteloos maken voor anderen. In beperkte omstandigheden, wanneer we een beoordeling verwijderen, kan de beoordeling nog steeds van invloed zijn op de gemiddelde (ster)beoordeling. Voor meer informatie over de berekening van gemiddelde beoordelingen, zie “Hoe werken sterbeoordelingen?”.
Wij bieden restaurants geen mogelijkheden om contact op te nemen met klanten die beoordelingen hebben geplaatst.