Homepage
Bestellingen
Over mijn bestelling
Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?

Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?

Controleer eerst je inbox voor een e-mail met orderbevestiging. Als je deze niet in jouw e-mailbox ziet, controleer dan je map met Ongewenste e-mail (spam).

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen.
Geweldig! Je hebt je bestelling met succes geplaatst en deze is doorgestuurd naar het restaurant. Je kunt jouw bezorgstatus controleren in de Food Tracker door in de bevestigingsmail op 'Volg je bestelling' te klikken.

Gebruik je de app? Ontvang updates over je bestelling door pushberichten voor Thuisbezorgd.nl te activeren in de instellingen van je apparaat.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Het restaurant heeft je bestelling mogelijk niet ontvangen vanwege een betalingsprobleem, of er kan een typefout in je e-mailadres staan. Als je je e-mailadres correct hebt ingevoerd, controleer dan je inbox (inclusief je spam-map) voor de bevestigingsmail.

Als je een account bij ons hebt, log dan in en controleer de sectie 'Bestellingen' in het accountmenu om te zien of er een actieve bestelling is. Als je via onze website hebt besteld, kun je ook controleren op een sms-bevestiging van de bestelling.

Er is geen bericht over mijn bestelling.
Als je op de site geen vermelding van je bestelling ziet en geen bevestiging hebt ontvangen, hebben we je bestelling waarschijnlijk niet ontvangen. Als je online hebt betaald, controleer dan of het orderbedrag is afgeschreven van de rekening van je betaalmethode.

In het zeldzame geval dat we je bestelling in rekening hebben gebracht en deze niet is verwerkt, kun je contact met ons opnemen met de volgende informatie:
- Datum
- Restaurantnaam
- E-mailadres gebruikt om de bestelling te plaatsen
- Een kopie of screenshot van de transactiegegevens

Mijn bestelling is geplaatst, maar ik weet niet zeker of het restaurant deze heeft ontvangen.
We zorgen er altijd voor dat we een bevestiging krijgen als we het restaurant informeren over je bestelling. Zo blijft je bestelling nooit onopgemerkt. Mocht je bestelling onverhoopt niet bezorgd kunnen worden, dan nemen we telefonisch en per e-mail contact met je op, dus houd je telefoon altijd bij de hand.

Heb je nog twijfels over een te late bestelling of de Food Tracker-status? Neem rechtstreeks contact op met het restaurant via het telefoonnummer in de bevestigingsmail van je bestelling.

Ik kan het restaurant niet telefonisch bereiken.
Als je het restaurant niet kunt bereiken, neem dan contact met ons op met je bestelgegevens. We zullen je zo snel mogelijk een update sturen. Vermeld de volgende gegevens:
- Bestelnummer
- Besteldatum
- E-mailadres gebruikt om de bestelling te plaatsen

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik ervoor betaald heb?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar het restaurant gestuurd. Je kunt geen wijzigingen doen, zoals toevoegen of verwijderen van items, het gegeven ...
Hoe voeg ik bezorginstructies toe aan mijn bestelling?
Bezorginstructies kun je achterlaten op de afrekenpagina. Je kunt jouw bezorger bijvoorbeeld laten weten hoe hij bij je aan de deur kan komen of wat hij met je bestelling moet doen...
Ik heb het verkeerde adres gebruikt bij mijn bestelling. Kan ik het wijzigen?
Zodra je de bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om te zien...
Kan ik kookinstructies toevoegen aan mijn bestelling?
Ja! Wanneer je een maaltijd aan je winkelmandje toevoegt, kun je een bericht achterlaten voor het restaurant over elk item. Als je de app gebruikt, ga dan naar je winkelmandje en k...
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar mijn contactgegevens zijn onjuist.
Als je het verkeerde telefoonnummer hebt opgegeven, neem dan rechtstreeks contact op met het restaurant. Je vindt de details van het restaurant in de bevestigingsmail van je bestel...
Niet kunnen vinden wat je zocht?