Homepage
Aanbiedingen en voordelen
Stempelkaarten
Ik heb geen stempel of voucher gekregen nadat ik besteld heb.
Aanbiedingen en voordelen
Stempelkaarten

Ik heb geen stempel of voucher gekregen nadat ik besteld heb.

Hier zijn enkele veelvoorkomende redenen waarom je mogelijk geen stempel of voucher ontvangt:
- Het restaurant neemt niet langer deel aan het Stempelkaartprogramma
- De e-mail staat in je spam-map
- Je bent niet langer geabonneerd op onze nieuwsbrief
- Je hebt een ander e-mailadres gebruikt of een typefout gemaakt tijdens het plaatsen van je bestelling
- Het is minder dan 48 uur geleden; misschien is er nog een stempel in behandeling
- Je hebt je bestelling geannuleerd

Als geen van bovenstaande van toepassing is, kijk dan in je accountoverzicht op onze website. Als we een stempel of voucher hebben uitgegeven, moet deze hier zichtbaar zijn. Zo niet, neem dan contact met ons op. Geef ons je e-mailadres en de details van je bestelling voor een snelle oplossing.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik heb een voucher, maar deze is niet meer beschikbaar op Thuisbezorgd.nl.
Soms is een restaurant niet meer actief op Thuisbezorgd.nl of is er een wisseling van eigenaar geweest. Geen nood! We zorgen voor een heerlijke vervanger. Neem contact met ons op m...
Wat zijn Stempelkaarten?
Elk restaurant op ons platform heeft de mogelijkheid om trouwe klanten te belonen door deel te nemen aan ons Stempelkaartprogramma. Elke keer dat je bij een deelnemend restaurant b...
Ik heb nog stempels van een restaurant dat gestopt is met Stempelkaarten. Wat nu?
Als je al vijf stempels hebt ontvangen, kun je de bijbehorende voucher nog gebruiken tot de vervaldatum. Als je niet een hele kaart vol hebt maar meer dan twee stempels hebt verzam...
Waar kan ik mijn stempels en vouchers zien?
Elke keer dat je een stempel verzamelt, ontvang je binnen 48 uur een e-mailbericht met een overzicht van de postzegels die je hebt verzameld. In dit overzicht staan ​​je vorderinge...
Niet kunnen vinden wat je zocht?