Ik heb geen stempel of voucher gekregen nadat ik besteld heb.

Aanbiedingen en voordelen

Stempelkaarten

Ik heb geen stempel of voucher gekregen nadat ik besteld heb.

Hier zijn enkele veelvoorkomende redenen waarom je mogelijk geen stempel of voucher ontvangt:
- Het restaurant of de winkel neemt niet langer deel aan het stempelkaartenprogramma
- De e-mail staat in je ongewenste e-mail
- Je bent niet langer geabonneerd op onze nieuwsbrief
- Je hebt een ander e-mailadres gebruikt of een typefout gemaakt tijdens het plaatsen van je bestelling
- Het is minder dan 48 uur geleden (misschien is er nog een stempel in behandeling)
- Je hebt je bestelling geannuleerd

Als geen van bovenstaande van toepassing is, kijk dan in je accountoverzicht op onze website. Als we een stempel of voucher aan je hebben toegekend, moet deze hier zichtbaar zijn. Zo niet, neem dan contact met ons op. Laat je e-mailadres en de details van je bestelling bij ons achter voor een snelle oplossing.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik heb een voucher voor een restaurant of winkel, maar deze is niet meer beschikbaar op Thuisbezorgd.nl.
Soms is een restaurant of winkel niet meer actief op Thuisbezorgd.nl of is er een wisseling van eigenaar geweest. Geen zorgen! We zorgen voor vervanging. Neem contact met ons op ...
Ik heb nog stempels van een locatie die gestopt is met stempelkaarten. Wat nu?
Als je al vijf stempels hebt ontvangen, kan je de bijbehorende voucher nog gebruiken tot de vervaldatum. Als je niet een hele kaart vol hebt maar meer dan twee stempels hebt verz...
Waar kan ik mijn stempels en vouchers zien?
Elke keer dat je een stempel verzamelt, ontvang je binnen 48 uur een e-mailbericht met een overzicht van de stempels die je hebt verzameld. In dit overzicht staan ​​je vorderingen ...
Wat zijn Stempelkaarten?
Elk restaurant en elke winkel op ons platform heeft de mogelijkheid om trouwe klanten te belonen door deel te nemen aan ons stempelkaartenprogramma. Elke keer dat je bestelt bij ...
Niet kunnen vinden wat je zocht?