Mijn online betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Betalingen

Betaalopties

Mijn online betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail zodra je betaling is voltooid, dus controleer eerst je inbox. Als je deze mail hebt ontvangen, kun je ontspannen - we hebben je bestelling al naar het restaurant gestuurd. Soms kan het tot 15 minuten duren om een ​​betaling te verwerken, afhankelijk van je bank of financiële instelling.

Als het langer dan 15 minuten duurt en je nog altijd geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Als er al geld van je rekening is afgeschreven, geef dan ook het zescijferige bestelnummer door voor een snellere oplossing.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om een ​​factuur van je bestelling te ontvangen. Je vindt de contactgegevens in de bevestigingsmail van je bestelling.
Zijn er kosten verbonden aan online betalen?
Afhankelijk van de door jou geselecteerde betaalmethode kunnen er transactiekosten op je bestelling van toepassing zijn. Deze kosten zijn zichtbaar nadat je de betaalmethode hebt g...
Zijn mijn online betalingen veilig?
Jij en je geld zijn in veilige handen. Wij maken namelijk gebruik van beveiligde SSL-pagina’s om je betaling te verwerken. Deze pagina's zorgen voor de bescherming van je perso...
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
We ondersteunen de meest populaire betaalmethoden om jouw bestelervaring zo makkelijk en snel mogelijk te maken. Dit zijn de betaalmethoden die wij aanbieden bij het afrekenen. (Ho...
Niet kunnen vinden wat je zocht?