Homepage
Betalingen
Betaalopties
Mijn online betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Betalingen
Betaalopties

Mijn online betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail zodra je betaling is voltooid, dus controleer eerst je inbox. Als de e-mail er is, kun je ontspannen - we hebben je bestelling al naar het restaurant gestuurd. Soms kan het tot 15 minuten duren om een ​​betaling te verwerken, afhankelijk van je bank of financiële instelling.

Als het langer dan 15 minuten duurt en je nog altijd geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Als er al geld van je rekening is afgeschreven, geef dan het zescijferige bestelnummer door voor een snellere oplossing.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Neem rechtstreeks contact op met het restaurant om een ​​factuur voor je bestellingen te ontvangen. Je vindt hun gegevens in de bevestigingsmail van je bestelling.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
We ondersteunen de meest populaire betaalmethoden om jouw bestelervaring zo makkelijk en snel mogelijk te maken. Hier is een lijst met betaalmethoden die beschikbaar zijn bij het a...
Zijn er kosten verbonden aan online betalen?
Afhankelijk van de door jou geselecteerde betaalmethode kunnen er transactiekosten op je bestelling van toepassing zijn. Als dit van toepassing is, zie je de kosten nadat je de bet...
Zijn mijn online betalingen veilig?
Jij en je geld zijn in veilige handen. We maken gebruik van beveiligde SSL-pagina’s om je betaling te verwerken. Deze pagina's zorgen voor de bescherming van je persoonlijke ge...
Niet kunnen vinden wat je zocht?