Homepage
Aanbiedingen en voordelen
Stempelkaarten
Waar kan ik mijn stempels en vouchers zien?
Aanbiedingen en voordelen
Stempelkaarten

Waar kan ik mijn stempels en vouchers zien?

Elke keer dat je een stempel verzamelt, ontvang je binnen 48 uur een e-mailbericht met een overzicht van de postzegels die je hebt verzameld. In dit overzicht staan ​​je vorderingen bij alle restaurants waar je stempels hebt verzameld.

Zodra je je stempelkaart hebt gevuld, sturen we binnen 48 uur een voucher naar je e-mailadres. Het bevat de waarde, je code, de vervaldatum en een directe link naar de bestelpagina van dat restaurant, zodat je meteen kunt bestellen.

Als je een account bij ons hebt, kun je ook onze website bezoeken, inloggen en 'Stempelkaarten' openen in je accountoverzicht. Daar vind je al je stempels en vouchers die gebruiksklaar zijn.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Ik heb een voucher, maar deze is niet meer beschikbaar op Thuisbezorgd.nl.
Soms is een restaurant niet meer actief op Thuisbezorgd.nl of is er een wisseling van eigenaar geweest. Geen nood! We zorgen voor een heerlijke vervanger. Neem contact met ons op m...
Wat zijn Stempelkaarten?
Elk restaurant op ons platform heeft de mogelijkheid om trouwe klanten te belonen door deel te nemen aan ons Stempelkaartprogramma. Elke keer dat je bij een deelnemend restaurant b...
Ik heb nog stempels van een restaurant dat gestopt is met Stempelkaarten. Wat nu?
Als je al vijf stempels hebt ontvangen, kun je de bijbehorende voucher nog gebruiken tot de vervaldatum. Als je niet een hele kaart vol hebt maar meer dan twee stempels hebt verzam...
Ik heb geen stempel of voucher gekregen nadat ik besteld heb.
Hier zijn enkele veelvoorkomende redenen waarom je mogelijk geen stempel of voucher ontvangt: - Het restaurant neemt niet langer deel aan het Stempelkaartprogramma - De e-mail sta...
Niet kunnen vinden wat je zocht?