Hoe verwijder ik mijn account?

Het spijt ons te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Hoewel je dan niet langer dezelfde voordelen ontvangt, kun je nog steeds bestellen zonder account.

Als je je account wilt verwijderen vanwege de hoeveelheid nieuwsbrieven die je ontvangt, weet dan dat je je gemakkelijk kunt uitschrijven in je persoonlijke instellingen en dat het verwijderen van je account niet nodig is.

Om te bevestigen dat dit verzoek van jou afkomstig is, stuur je een e-mail naar info@thuisbezorgd.nl met het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw Thuisbezorgd.nl-account. We zullen dan jouw account uit onze database verwijderen en je op de hoogte stellen van de wijziging.

Jouw feedback is waardevol voor ons. Als je niet tevreden bent over onze service, laat het ons dan weten.

Was dit artikel behulpzaam?

Relevante artikelen

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt zowel op onze website als in onze app een account aanmaken. WebsiteGa om te beginnen naar het menupictogram in de rechterbovenhoek van de homepage en klik op 'Account a...
Hoe werk ik mijn accountgegevens bij?
Je kunt jouw accountgegevens bijwerken door in te loggen op je account via onze website. Klik op 'Persoonlijke gegevens bekijken' om een ​​van de volgende zaken te wijzigen...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Heb je al een account aangemaakt maar ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem! WebKlik op het menupictogram in de rechterbovenhoek om 'Mijn account' te openen. Selec...
Waarom moet ik een account aanmaken?
Je hoeft geen account aan te maken, maar het heeft wel voordelen: BestelhistorieThuisbezorgd.nl bewaart al je bestellingen zodat je ze op elk moment kunt inzien. Geniet je zo van e...
Waarom moet ik een code invoeren als ik me wil aanmelden?
We willen ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat niemand misbruik maakt van je account. Om dit te doen, hebben we een tweestapsverificatie geïmplementeerd. Elke k...
Niet kunnen vinden wat je zocht?