Waar wil je eten bestellen?
Homepage
Homepage
Thuisbezorgd Pay
Thuisbezorgd Pay
Algemeen
Mijn Pay-tegoed
Mijn Pay Card
Voor beheerders
Thuisbezorgd Pay
Algemeen
Wat is Thuisbezorgd Pay?
Ik wil Thuisbezorgd Pay gebruiken voor mijn bedrijf. Wat is de volgende stap?
Hoe activeer ik mijn account voor Thuisbezorgd Pay?
Ik heb geen activeringsmail ontvangen.
Moet ik mijn tegoed aan mijn bestaande account koppelen of moet ik een nieuw account aanmaken?
Ik kan me niet aanmelden bij mijn account. Wat moet ik doen?
Toon meer
Mijn Pay-tegoed
Wat is mijn Thuisbezorgd Pay-tegoed?
Hoe gebruik ik mijn Thuisbezorgd Pay-tegoed?
Waarom is mijn Thuisbezorgd Pay-tegoed nu niet beschikbaar?
Mijn tegoed is verdwenen! Hoe kan ik het terugkrijgen?
Waarom is mijn tegoed niet bruikbaar bij restaurants die enkel contant geld aannemen?
Wat als ik in de winkel wil betalen voor iets dat mijn tegoed voor die dag overschrijdt?
Mijn Pay Card
Wat is mijn Thuisbezorgd Pay Card?
Waar kan ik betalen met de Thuisbezorgd Pay Card?
Wat als ik in de winkel wil betalen voor iets dat mijn tegoed voor die dag overschrijdt?
Hoeveel tegoed heb ik op mijn Thuisbezorgd Pay Card?
Waar kan ik mijn Thuisbezorgd Pay Card beheren?
Wat moet ik doen als ik mijn betaalkaart kwijt ben?
Toon meer
Voor beheerders
Ik heb geen activatie-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik tegoeden aanpassen?
Ik heb gebruikers toegevoegd, maar deze kunnen hun niet zien. Wat kan ik doen?
Ik heb een gebruiker verwijderd uit het systeem, maar wil hetzelfde e-mailadres gebruiken voor een andere gebruiker. Hoe kan ik dit doen?
Ik heb gedurende de maand gebruikers toegevoegd aan een budgetgroep. Hoeveel tegoed zullen zij ontvangen?
Toon meer
Niet kunnen vinden wat je zocht?
Je kunt proberen om informatie te zoeken in andere categorieën van het Help Center
Algemeen
Mijn account
Bestellingen
Betalingen
Bezorging
Aanbiedingen en voordelen