Mijn account
Hoe kan ik een account aanmaken?
Rechtsboven in je scherm vind je een icoon met drie horizontale streepjes. In dit menu kun je een account aanmaken door je naam, e-mailadres en een wachtwoord op te geven. Het ingevoerde e-mailadres is dan aan jouw account gekoppeld. Je bent direct ingelogd.
Het aanmaken van een account is niet verplicht. Je kan altijd bestellen zonder een account of zonder in te loggen.
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wachtwoord vergeten
Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Inloggen’ rechtsboven in je browser. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt een eigen account?
Als je inlogt krijg je altijd de vraag of je naar je account wilt gaan, of op dezelfde pagina wilt blijven. Hierdoor wordt je bestelproces niet onnodig onderbroken. Als je bestelt en je bent ingelogd, dan worden restaurants die je als favoriet markeert en de bestelling die je plaatst direct opgeslagen. Om naar je account te gaan klik je rechtsboven in je browser op ‘Mijn account’.
In je account kan je, naast het wijzigen van je gegevens en wachtwoord, snel naar je favoriete restaurants. Ook kan je altijd je bestelgeschiedenis inzien en kan je zelfs meerdere adressen toevoegen. Handig voor als je vaak op verschillende locaties eten bestelt!
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de voordelen van een account?
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, als je eten wilt bestellen op Thuisbezorgd.nl hoef je nooit verplicht een account aan te maken. Online eten bestellen moet volgens ons makkelijk en laagdrempelig zijn. Als je dus geen behoefte hebt aan een account, kan je altijd gewoon een bestelling plaatsen.
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je je account bij Thuisbezorgd.nl wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.
Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.